Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

If I Were

If I Were

1 min
1.2K


If I were you,
And you were me,
I'd know what's true,
and you'd know what's true absurdity.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract