Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Palak Shah

Drama

5.0  

Palak Shah

Drama

ONE DAY

ONE DAY

1 min
13.9K


One day, I'll go forever,

And you'll see me never.

One day, you'll miss my smile,

And distance between us will be infinite miles.

One day you'll feel my absence,

And every moment you'll miss my presence.

One day, you'll cry for me,

I'll be a fairy you'll never see.

One day, you won't hear my voice,


Choose me reject me, it's all your choice.

One day, I won't text anyone,

That day you'll realize there was someone.

One day you will regret,

From me love is something you'll always get.

Gentlemen, I know you are brave,

Or else meet me in my grave.

One day you'll lose a friend,

Because everything doesn't go with the latest trend.

Don't be sorry best friend,

I'll forgive you, if you hold my hand.


Rate this content
Log in

More english poem from Palak Shah

Similar english poem from Drama