Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Scene (Haiku Poetry)

Scene (Haiku Poetry)

1 min
1.2K




Rulers try Relying on Babas

Ruler is a Ruler, Guru is Guru

Baba Guru who color scenes


Rate this content
Log in

More english poem from MANTRI PRAGADA MARKANDEYULU