Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Nivedita Sheel

Drama Others

5.0  

Nivedita Sheel

Drama Others

Parched

Parched

1 min
3.0K


I walk under the scorching sun

Bare feet

Lips dry as winter desert

Crawling sweat underneath

I take my soul wherever I move

Seeking an oasis full of water


I see a mirage after long steps

I feel cursed after the evil eye saw me

My thirst remains unquenched

Even the sweetest taste of water feels bitter

Parched I am from within


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama