Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Often We

Often We

1 min
3.2K


Often we laugh, usually we cry;

Often we smile, usually we weep;

Often we try, usually we give up;

Often we succeed, usually we loose;

Often we explore, usually we travel;


Often we answer, usually we question;

Often we stop, usually we watch;

Often we speak, usually we are quiet;

Often we hear, usually we ignore;

Often we.... Usually we...


Rate this content
Log in