Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Truth And Lie

Truth And Lie

1 min
6.5K


Truth Is Always Bitter

Lies Always Better Heard

Telling Truth Always Dangerous

One Can Escape by Telling Lies


Telling Truth Makes a Man Miserable

Telling Lie Makes a Man with Midas touch

I Know, It’s Truth Verses Lie

People Grow by Telling Lie


Often People Become Upset

Often People Become Erratic

Some People Behaves Like Mad

Some People Behaves like Psychiatric


People Are Of Different Types

People Can’t Be Trusted In Full

Some People Have No Faith, No Honest

Things Move in Its Own Course


Rate this content
Log in

More english poem from MANTRI PRAGADA MARKANDEYULU