Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ambassador (Haiku Poetry)

Ambassador (Haiku Poetry)

1 min
6.1K


I know How to Live

Work for Humanity Cause like Hearts Ambassador,

Hearts Break with House War


Rate this content
Log in

More english poem from MANTRI PRAGADA MARKANDEYULU