Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Devina Sarkar

Romance

3  

Devina Sarkar

Romance

চেয়েছিলাম শুধু...

চেয়েছিলাম শুধু...

1 min
9.8K


চেয়েছিলাম শুধু তোমায় সেদিন

চেয়েছিলাম শুধু তোমার সঙ্গ …

চেয়েছিলাম একটা শুধু দৃষ্টি ...তোমার চোখের কোন থেকে

একটু লুকিয়ে তাকানো, ব্যাস।


সেই বৃষ্টিতে ছাতার নিচ থেকে তোমার তীক্ষ্ণ দৃষ্টি …

তোমার অপেক্ষা ...তোমার এক ঝলকের অপেক্ষা …

সবই স্মৃতি এখন ...সুন্দর এক স্মৃতি।

তুমিও যে স্মৃতি ...মিষ্টি গল্পের মতো ...না - বোঝা কবিতার মতো।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Romance