Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratik Nandan Bose

Abstract Others

2  

Pratik Nandan Bose

Abstract Others

অনন্ত-পাদুকা-সুক্তম

অনন্ত-পাদুকা-সুক্তম

1 min
360


বেশিটা না জানাই ভালো.... 

রক্ত , মাংস 

 দঁড়ি

 

কিছুটা না জানাই ভালো ৷

 

এইতো বেশ সকালের রুটি

দুপুরের ঘুম আর প্রতি ভোরে পুনর্জনম

 জন্ম, মৃত্যু, বিয়ে

 

মহালয়া, 

    বিসর্জন !

বৃষ্টির সাথে সাথে কিছুটা রক্তপাত 

কিছুটা ধীর লয়ে মহানিষ্ক্রমন

 

এ বেশ ভালোই আছি 

কখনো মদ্য, কখনো কবিতা 

বাকিপথ 

অনন্ত-পাদুকা-সুক্তম ৷ 


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract