Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Ghosal

Abstract Inspirational

4.1  

Amit Ghosal

Abstract Inspirational

একার গান

একার গান

1 min
9.2K


একা তুলি সেল্ফি,

একা রাঁধি ভাত ৷

একা খাই কুল্ফি,

একা কাটে রাত ৷৷


একা একা গান শুনি,

একা দেখি মূভি ৷

একা শীতে কনকনি,

সোম কিবা রবি ৷৷


একা একা ভাবি হায়,

একা একা হাসি ৷

একা চোখ ছলছল,

একা ভালবাসি ৷৷


কবি গুরু বলিয়াছে—

একলা চলো,

থকে যাই চলিয়া,

হরি দিন গেল ৷৷


আর কেগো একা আছ,

ধরো দেখি তান ৷

এক সাথে গেয়ে ফেলি —

একাকীর গান ৷৷



Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract