Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Abstract Children Stories

3  

suvendu Meher

Abstract Children Stories

ଯୁଗେ ଯୁଗେ କୈକେୟୀ

ଯୁଗେ ଯୁଗେ କୈକେୟୀ

1 min
157



ନୁହେଁ ରାମାୟଣ ନୁହେଁ ଭାଗବତ

ନୁହେଁ ଏ ପୁରାଣ କଥା

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ପରା କୈକେୟୀ ବଞ୍ଚିଛି

ଟୁଙ୍ଗାରି ନିଜର ମଥା ।


କୁଟ ଓ କପଟ ମନ୍ତ୍ରଣା କରିଲା

କୁତ୍ସିତ ମନ୍ଥରା ନାରୀ

ନିର୍ବୋଧ ପରାୟେ କୈକେୟୀ ମାତା

ପୁତ୍ର ହାତେ ଦେଲା ବରି ।


ନିର୍ଦୋଷେ ରାମ ଗଲେ ଘୋର ବନ

ସାଥେ ଲକ୍ଷ୍ମଣ ସୀତା

ଭାବେ ଭାବ ରଖି ନ ପାରେ ସଳଖି

ବୃଦ୍ଧ ଦଶରଥ ପିତା ।


କିଏ ସେ ବୁଝିଲା ଅଯୋଧ୍ୟା ରାଜ୍ୟେ

ସବୁ କଲେ ମଥା ନତ

ମିଥ୍ୟାକୁ ଆବୋରି କୁତ୍ସିତ ନାରୀ

ଖୁସି ହୁଏ ଶତ ଶତ ।


ଯାଇଛି ଯେ ବନ ଫେରିବ ସେଦିନ

ଅପେକ୍ଷା ସେହି ସକାଶେ

କୁତ୍ସିତ ମୁହଁ ତା କଳୁଷିତ ହେବ

ଶାନ୍ତି ଫେରିବ ଦେଶେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract