Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Classics Inspirational

3  

Ansuman Swain

Classics Inspirational

ଉତ୍କଳ ଦିବସ

ଉତ୍କଳ ଦିବସ

1 min
229



ଆମ ଏ ଉତ୍କଳ ସୁନାର ଓଡିଶା 

  ସତେ କେଡେ ମନ ଲୋଭା

ତାହାରି କୋଳରେ ଜନ୍ମ ହୋଇ ଆମ୍ଭେ

   ବାହୁଅଛୁ ଆମରି ନାଁ ।

ଆମରି ମାଟିର ଆମରି ସନ୍ତାନ

    ଗଢିଲେ ସୁନାର ରାଜ୍ୟ 

ଜଳାଞ୍ଜଳି ଦେଇ ଦେହକୁ ତାଙ୍କର 

     ହଟାଇଲେ ମନୁ ଭୟ ।

ଛ 'ଗୋଟି ଜିଲ୍ଲା ରୁ ଆରମ୍ଭ ଏ ଓଡିଶା

   କରିଥିଲେ ବୀର ପୁତ୍ର

ରାଜଧାନୀ କଟକ ଥିଲା ଅନ୍ୟତମ 

   ଥିଲା ଏ ପବିତ୍ର କ୍ଷେତ୍ର ।

ମଧୁସୂଦନ ଦାସ ଆମ ଗୌରବ

  ଦେଉଥିଲେ କେତେ ଶିକ୍ଷା

ତାଙ୍କରି ଶିକ୍ଷାରେ ତାଙ୍କ ଭାବ ଧାରେ

    ଶିଖିଲୁ ଉତ୍କଳ ଭାଷା ।

ମହାରାଜା କୃଷ୍ଣଚନ୍ଦ୍ର ଗଜପତି

  ଥିଲେ ତ ଆମରି ରାଜା 

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଆମ ସଂସାରର ଡୋର

  ହସୁ ଥିଲା ସାଜି ଧୋଜା ।

ବ୍ୟାସ କବି ଆମ ଫକିର ମୋହନ

   ଥିଲେ ସିଏ ବୀର ପୁତ୍ର 

ସ୍ବଭାବ କବି ଗଙ୍ଗାଧର ମେହେର୍ 

  ଖୋଲିଲେ ଆମରି ନେତ୍ର ।

ଆମ କବିବର ରାଧା ନାଥ ରାଓ

   ଥିଲେ ସିଏ ଅନ୍ୟତମ

ସଭିଙ୍କ ଆଜ୍ଞାରେ ଆମରି ଉତ୍କଳ 

   ଗଢିଲା ତ ଶକ୍ତ ଖୁମ୍ବ ।

ସୁନ୍ଦର ଓଡିଶା ବୃକ୍ଷ ଲତା ବନ

   ହସୁ ଥାନ୍ତି ଏଠି ନିତ୍ୟ 

ଉତ୍କଳ ସଙ୍ଗୀତେ ଆମ ଏହି ରାଜ୍ୟ

   କରାଏ ସଭିଙ୍କୁ ମୁଗ୍ଧ ।

 ଜୟ ଉତ୍କଳ ଜୟ ଓଡିଶା .........

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ.... ଚାରୁ ହାସମୟୀ 

   ଚାରୁ ଭାଷମୟୀ ଜନନୀ ଜନନୀ ଜନନୀ 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ.. ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics