Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyabati Swain

Classics

3  

Satyabati Swain

Classics

ତୁମେ ନ ରଖିଲେ

ତୁମେ ନ ରଖିଲେ

1 min
364


ଭଙ୍ଗା କାଚ ଗୁଣ୍ଡେ 

ମନ ମୋ କ୍ଷତାକ୍ତ

ଝରୁଛି ରକ୍ତ ସୁଅ

ବନ୍ଦ ହେବାର ନାଁ ନେଉନାହିଁ

ଦେଉଛି ଛାତିଏ କୋହ।


କେମିତି ସହିବି

ଅସହ୍ୟ ପୀଡାକୁ

ଫାଟି ଯାଏ ଛାତି ମୋର

କିପରି ଚାଲିବି ଏ ତୁମ ସଂସାରେ

ଶୁଖୁନି ରକତ ଧାର।


କଅଁଳ କପଟ କଥାରେ

ଭଳି ଯାଇଛି ଏ ମନ

ଖସିଗଲା ପାଦ ତଳକୁ ତଳକୁ

କେମିତି ବଞ୍ଚିବି

ସାଥୀ କରି ଏତେ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ।


ହୋସ୍ ଉଡି ଯାଉଛି ମୋର

ପ୍ରଭୁ ବାରେ ଦୟା କର

କୂଳରେ ଲଗାଅ ନାଵ

ତୁମେ ନ ରଖିଲେ 

କିଏ ମୋର ସାହା ହେବ

ମୋ ମନରେ ଶକ୍ତି ଦେବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics