Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Tragedy

3.9  

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Tragedy

ତଥାପି ମଣିଷ

ତଥାପି ମଣିଷ

1 min
329


କେତେ ଝରାଫୁଲ ଝରି ପଡିଲେଣି 

ଭଅଁର ପ୍ରେମରେ ହୋଇ ପାଗଳ

କେତେ ମଲ୍ଲିକଳି ବୃନ୍ତଶୁନ୍ୟେ ଝଳି 

ଆପଣେଇ ନେଲେ ଧରଣୀ କୋଳ ।


କେତେ ଫୁଲ ପ୍ରଭୁ ଶିରରେ ନଲାଗି 

ଉପହାର ସାଜେ ଉଚ୍ଛିଷ୍ଟ ହାତେ

ଆଉ କେତେ ଫୁଲ ରାଜପଥ ପଡ଼ି

ଦଳିତ ସାଜନ୍ତି ପାଦ ଆଘାତେ ।


ଫୁଲର ମୂଲ କେ ବୁଝିପାରେ ଆଜି

ଫୁଲ ତ ବୁଝିନି ନିଜ ମହତ

ଭଅଁର ବୁଲୁଛି ମହୁ ଖୋଜି ନିତି

ଫୁଲଦେଖି ହୁଏ ଅଣ ଆୟତ ।


ଫୁଲ ନାରୀ ଭୂମି ଥରେ ବିଦାରିତେ

ହଟଇ ସୌନ୍ଧର୍ଯ୍ୟ ଅଙ୍ଗୁ ତାହାର

ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ ସୁଖେ ମନ ଯା ନିରତ

ଏକଥା ବୁଝେନା ନର ଭ୍ରମର ।


ମୋହିନୀ ମୋହରେ ନିତି ବଳିପଡେ

ମୋହିତ ଭଅଁର କବଳେ ପଡ଼ି

ଅବଳା ଦୁର୍ବଳା ଫୁଲ ନାରୀ ଧରା

ସକଳ ଶକ୍ତିର ଅଧାରେ ବଢ଼ି ।


ଜାଣି ବି ମନୁଷ୍ୟ କାଳେହୋଇ ବଶ

ନିଜ କବଳିତ ମଣି ଏମହି

ନିଜ ଗୋଡେ ନିଜ କୁଠାର ଆଘାତି

ପାପକରେ ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥର ପାଇଁ ।


ନରପତୀ ଗଲା ନ୍ୟାୟ ବୁଡିଗଲା

ଅନୁଶାସନର ଶାସନ ଏଠି

ସନମାନେ ଖାଲି ନିଜନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ

ବିଅର୍ଥ ସାଜଇ ପ୍ରଜା ନ୍ୟାୟଟି ।


ପ୍ରଜା ଆଜି ମରେ ଭୋକ ଉପାସରେ

ତେଲିଆ ମୁଣ୍ଡରେ ମାଖଇ ତେଲ

ଧୁରନ୍ଧର ପଣ ଦେଖାଇ ପଦାକୁ

ସୁନ୍ଦରତା ସାଥେ ନିଇତି ଗେଲ ।


ହୁନ୍ଦର ବେଭାର ଉଦାରତା ରୂପ 

କିଏବା ବୁଝିବ ମନୁଷ୍ୟ ମାୟା

ହେଉ ଅବା ଧନ ହେଉ ବା ଯୌବନ

କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ କିନ୍ତୁ ବିସ୍ତାର କାୟା ।


ଏହିପରା କଳି କଳୁଷିତ ପୂର୍ଣ୍ଣ

କଳି ନପରିବା ମଣିଷ ଖେଳ

ଏ ମଣିଷ ଆଜି ଅମଣିଷ ସାଜି

ମଣିଷ ସାଜୁଛି ମଣିଷେ କାଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy