Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Abstract

3  

Mamatamanjari Das

Abstract

ତୋ ବିନା

ତୋ ବିନା

1 min
263


ଏମିତି ବି ଆଜି କାଲି ଭଲଲାଗେ

ତୋ'କଥା ଭାବି ଭାବି...

ଅନ୍ଧାରରେ ରାତି କାଟିବାରେ

ନିଜ ଲୁହ ଗଙ୍ଗାଜଳେ ,,

ନାଉରୀ ସାଜି

ନାଆ ବାହିବାରେ .....।

ଭଲଲାଗେ ଅନ୍ଧାରରେ

କାନଡେରି ଶୁଣିବାକୁ "ତୋ" ଗୀଟାର ର

ମଧୁର ମୂର୍ଚ୍ଛନା

ଆଉ ଭଲଲାଗେ ଅନ୍ଧାରରେ

ଶୁଣିବାକୁ ତୋ' ଆସିବାର ଶବ୍ଦ

କାହାପାଇଁ ଅତୀତ ତୁ'

ହେଲେ ମୋ ପାଇଁ ବାସ୍ତବ ।


ଏକା ଏକା ଆଜିକାଲି 

ତୋ' ସାଥିରେ ବେସି ଗପିହୁଏ

ହସ,ଖୁସି କଥା କିଛି ରହେନାହିଁ ବାକି

ରାତି ବି ନିବିଡ ହୁଏ

କାଚ ବନ୍ଧା ଫ୍ରେମରେ ,,

ଫଟୋକୁ ତୋ'ନିରେଖି ନିରେଖି ।


ସମୟ ମୋ ବିତୁଛି ଏବେ

ବେଖାତିର୍ ଭାବେ

ଚାରିଆଡେ କୁହୁଡିର ଘୋର ଆସ୍ତରଣ

ଜୀବନ ମୋ ପାଲଟି ଯାଇଛି ଏବେ

ନିହାତି ଦାରୁଣ ,,

ତୋ' ବିନା !!

ବଞ୍ଚିବା ପାଲଟିଛି ମୋ ପାଇଁ

ଜୀବନ୍ତ ମରଣ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract