Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Classics Others

3  

ABADHOOT PANDA

Classics Others

ସୁପକ୍ଵ ଭାବାବଳୀ

ସୁପକ୍ଵ ଭାବାବଳୀ

1 min
214


ଜନନୀ ଜଠରେ ଥିଲି ମୁହିଁ ଦିନେ ଶୋଇ

ବାହ୍ୟ ଦୁନିଆଁର କାଳିମା କଳ୍ମଶକୁ ଭୁଲାଇ l


ଦଶମାସ କରିଥିଲେ ମୋତେ ପ୍ରଭୁ ଶାନ୍ତିକାମୀ

ପ୍ରଭୁନାମ ଚିନ୍ତନେ ଥିଲି ମୁହିଁ ସଦା ଉଦ୍ୟମୀ l


ପୂର୍ବ ଜନ୍ମସ୍ମୃତି କବଳୁ ଥିଲି ତଦା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବିମୁକ୍ତ

କେବଳ ବିଭୁ ପଦାରବିନ୍ଦ ସ୍ମରଣେ ଥିଲି ବିଲିପ୍ତ l


ଆସିଥିଲି ଯେବେ ଜନନୀ ଜଠରୁ ମୁହିଁ ପଦାକୁ

କୁଆଁକୁଆଁ ରଡ଼ିରେ ପାସୋରି ଅତୀତ ଜନ୍ମକୁ l


ପରାଣ ବିକଳେ ଚୁଷି ଥିଲି ମାତୃ ସ୍ତନୁ ମୁହିଁ କ୍ଷୀର

କ୍ଷୀର ନୁହେଁ ସେତ ଥିଲା ପ୍ରାଣଦାତା ସୁଧାନୀର l


ନୂତନ ସ୍ମୃତିରେ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଲା ମୋ ମାନସପଟ୍ଟ

ଜ୍ଞାତିକୁଟୁମ୍ବଙ୍କ ବଦନ ଦର୍ଶନେ ମନ ହେଲା ଉଦ୍ଭଟ l


ଶଶୀକଳା ସମ ହେଲି ମୁଁ ବର୍ଦ୍ଧିତ ସ୍ୱଜନନୀ କୋଳେ

ଯୋଗ୍ୟତା ଅରଜି ବିବାହ ବନ୍ଧନେ ପଶିଲି ଆତୁରେ l


ଧନଜନ ଗୋପଲକ୍ଷ୍ମୀ ଲଭି ହେଇଛି ମୁଁ ଆଜି ପ୍ରବୃଦ୍ଧ

ଭବସାଗର ସ୍ରୋତେ ଭୁଲି ମୋ ପ୍ରିୟ ବିଭୁପଦାରବିନ୍ଦ l


ସଂସାର ଜଟିଳ ଜଞ୍ଜାଳୁ ପ୍ରାଣାନ୍ତେ ହେବାକୁ ମୁକତ

ଇଷ୍ଟନାମ ଭଜି ଭଜି ଜୀଇଁ ଚାଲିଛି ମୁଁ ଆଜି ଅବିରତ l


ଜନ୍ମମୃତ୍ୟୁ ଚକ୍ରେ ଭ୍ରମିବାକୁ ନାହିଁ

ଆଉ ମୋ ଦୁରାଶା ଏଣିକି ଲବେ ।


କେବଳ ମାତର ନିର୍ବାଣ ନିମନ୍ତେ

କରି ଅଭିପ୍ସା ପୋଷଣ ବଞ୍ଚିଅଛି ସଗରବେ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics