Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ସଂଳାପ-୩୫

ସଂଳାପ-୩୫

1 min
1.2K


ସଂଳାପ-୩୫
 
ଅନାମିକା-ବର୍ଷାର ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହ ।
 
ଅଭିମାନ କରିବା ମୋ ଅଧିକାର ଲୋ ବର୍ଷା ,
ତୁ ମୋ ପ୍ରିୟତମା ନୟନୁ ଅବିରାମ ଅକାରଣେ ଝରାଉଛୁ, କେତେବେଳେ ବିରହେ ତ  
ଅକୁହା ଆବେଗରେ  ଶ୍ରାବଣୀ ।        
 
        ତୁ କିନ୍ତୁ ତୁ ହାରିବୁ ଶେଷରେ
ଯେଉଁଦିନ ତ ଲୁହର କାରଣ ନ ଥିବି ମୁଁ----ନିଶିକାନ୍ତ ।
ସେ ତ ଅନାମିକା,
ଟିସ୍ୟୁ ପେପର ତା ଦାସ ,
ସେ ପୋଛି ଦେବ ଖାଲି
ଫିକା ପଡ଼ିଯିବ ତା ରଙ୍ଗ ବୋଳା ମୁହଁ,
କାଚ ଦି ପଟ
ସୀମାନ୍ତ ସିନ୍ଦୂର ଲିଭି ବି
ଦେଖା ଯାଉଥିବ ଦାଉ ଦାଉ ସଧବା ବେଶରେ,
ଆତ୍ମୀୟଙ୍କ ପାଖରେ ନିରୁତ୍ତର ଆଖିର ଲୁହ ।
ଆତ୍ମା ବୈଧବ୍ୟର ରୂପ ନେଇ ସାରିଥିବ,
ସଧବା ରୂପରେ-----!
 
©®କାଶ୍ୟପ,
ରାୟଗଡା ।


Rate this content
Log in