Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rashmi Ranjan Sahoo

Romance Classics Others

4.0  

Rashmi Ranjan Sahoo

Romance Classics Others

ସ୍ମୃତି ତୋର

ସ୍ମୃତି ତୋର

1 min
298


ସ୍ମୃତି ତୋର କାର୍ତ୍ତିକ ଶୀତୁଆ ସକାଳେ,

ଆଣିଦିଏ ବୈଶାଖର ଅସହ୍ୟ ତାତି ;

ସ୍ମୃତି ତୋର ରାତିସାରା ଦିଏନାହିଁ ଶୋଇ,

ଆଉ ପାହିଯାଏ ଭାବିଭାବି ରାତି ।


ଏକାନ୍ତ ଏ ଚଲାପଥ ଏକା ଏକା ଚାଲିଥାଏ,

ପଥ ଶେଷ ନାହିଁ ମୁ ଯେ ନିରାଶ ବାଟୋଇ;

ଯନ୍ତ୍ରଣା ଯେ କଷ୍ଟପୂର୍ଣ୍ଣ ମନ ମଧ୍ୟେ ସର୍ଯ୍ୟାଶାୟୀ,

କେମିତି ସହିବି ଜାଣି ମୁଁ ଯେ ପାରେନାହିଁ ।


ଭାବୁଛି ମୁଁ ଭାବିବିନି ତୁମ କଥା ବେଶୀ ଆଉ,

ହେଲେ ତୁମ କଥା ମୋର ବେଶୀ ମନେ ପଡେ;

ରଖିଛି ମୁଁ ସାଇତିକି ତୁମକୁ ମୋ ଏଇ ହୃଦୟରେ,

ପ୍ରତିଟି ସ୍ପନ୍ଦନେ ଆଜି ତୁମ ସ୍ମୃତି ମୋର ଚାରିଆଡ଼େ ।


ଶତ ଚେଷ୍ଟା ପରେ ସତ ଭୁଲିପାରେନି ସେ ଅତୀତ,

ଯେତେଥର ମନେପଡ଼ ସେତେଥର ତାଜା ସେଇ କ୍ଷତ;

ମୃତ ପ୍ରାୟ ଅତୀତ ମୋ ଆଣିଦିଏ କଷ୍ଟ ବାରମ୍ବାର,

ମିଠା ସ୍ମୃତି ସବୁ ତୋର ସେ କ୍ଷତକୁ କରଇ ଜୀବନ୍ତ ।


ବର୍ଷାର ସେ ବୁନ୍ଦା ଯେବେ ମୋ ଆଖିକୁ କରେ ଓଦା,

ଝୁରେ ତୋତେ ଆଉ ମନେ ପଡୁ ତୁ ବେଶୀ ବେଶୀ;

ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ସପନର ଫୁଲ ଫୁଟି ପୁଣି ମଉଳିବ,

ପ୍ରେମ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ ଯାହା ଜନ୍ମଜନ୍ମାନ୍ତରେ ଥିବ ।

             


Rate this content
Log in

More oriya poem from Rashmi Ranjan Sahoo