Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhagyabanta Mahaling

Abstract Others

3  

Bhagyabanta Mahaling

Abstract Others

ସମ୍ପର୍କ

ସମ୍ପର୍କ

1 min
294



   ସମ୍ପର୍କ ଏକ ଅମୂଲ୍ୟ ବନ୍ଧନ

   ସହଜରେ ଛିଣ୍ଡେ ନାହିଁ

   ବାନ୍ଧି ହୋଇଗଲେ ସମ୍ପର୍କର ଡୋରି

   ଆପଣାର ଲାଗେ ସେହି।

   ସଂସାର ମଧ୍ୟରେ ଘର କରିଥିଲେ

   ବିପଦ ପଡ଼ିଲେ ସହି

   ସୁଖ ସାଥେ ଦୁଃଖ ଅଛି

   ଭୁଲି ନ ଯିବା କେହି ।

   ପରସ୍ପର ମଧ୍ୟରେ ନିବିଡ଼ ସମ୍ପର୍କ

   ବାନ୍ଧି ହୋଇଯାଏ ଯେବେ

  ନିଜ ଠୁ ତାକୁ ବେଶୀ ଭଲ ଲାଗେ

   ଭୁଲି ନ ହୁଏ କେବେ ।

   ସମ୍ପର୍କ ଏକ ନୁହେଁ ସୂତା ଖଣ୍ଡା

    ସହଜରେ ଛିଡି ଯିବ

   ଭାବର ବନ୍ଧନେ ବାନ୍ଧି ହୋଇଥିଲେ

    ଯୁଗ ଯୁଗାନ୍ତ ର ଥିବ। 

  ପରସ୍ପର ମଧ୍ୟରେ ଏକତା ରଖି

    ଚାଲିବା ସଂସାରେ ବାଟ

  ଯେତେ ବିପଦ ଆସିଲେ ମଧ୍ୟ

   କରି ନ ପାରିବ ଗ୍ରାସ ।


Rate this content
Log in