Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sangeeta Barik

Abstract

4  

Sangeeta Barik

Abstract

ଶରତ

ଶରତ

1 min
287



ଶୁଭ୍ର ସୁହାଗିନୀ ବର୍ଷାନୁଗାମିନୀ

ଯେବେ ଛୁଇଁ ଦିଏ ଧରା,

ଗଗନ ଦିଶଇ ସ୍ବଚ୍ଛ ନିରିମଳ

ମରତେ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଭରା ।


ନଦୀ ପଠା ଠାରୁ ରାସ୍ତାର ପାରୁଶେ

କାଶତଣ୍ଡି ଫୁଲ ହସେ,

କଳ୍ପନା ରାଇଜେ ଭାବନା ଭ୍ରମର

ଶବଦ ସାଉଁଟି ବସେ ।


କାଗଜ ବକ୍ଷରେ ଲେଖନୀ ମୁନରେ

ଶବଦ ସଜେଇ ଦିଏ,

କବିତା ସୁନ୍ଦରୀ ହସେ କିରିକିରି

ପାଠକ ମନକୁ ଛୁଏଁ ।


ଦୁର୍ଗତି ନାଶିନୀ ଜଗତ ଜନନୀ

କରନ୍ତି ମରତେ ବିଜେ,

ଭକତି ନୈବେଦ୍ୟ ବାଢି ଦେଇ ଭକ୍ତ

ଭାବ ପୁଷ୍ପ ଦେଇ ପୂଜେ ।



Rate this content
Log in