Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Inspirational Others

5.0  

Bauribandhu Lenka

Inspirational Others

ଶ୍ରମିକ ଦିବସ

ଶ୍ରମିକ ଦିବସ

1 min
7.1K


ଶ୍ରମିକ ପାଇଁ କି କେତେ ଯେ ଭାଷଣ

କେତେ ବଡ ବଡ କଥା

ଓକାରିବେ ଆଜି ଦେଶରେ ଆମର

କେତେ ମନ୍ତ୍ରୀ କେତେ ନେତା ॥

ବରଷକେ ଥରେ ମନେ ପଡିଯାଏ

ଶ୍ରମିକ ଦୁଃଖ କାହାଣୀ

ତା'ପରେ ଆଉ ବା ପଚାରେ କିଏ ସେ

କିଏ କାହା କଥା ଜାଣି ?

ଶ୍ରମିକର ପିଲା ଶ୍ରମିକ ସାଜଇ

ନହେଲେ ଭୋକିଲା ପେଟ

ଭୋକିଲା ପେଟରେ ପଢିବାକୁ ଗଲେ

କିଏ ସେ ପୋଷିବ ପେଟ ?

ଶିଶୁ ଶ୍ରମିକଙ୍କ ନିରୋଧ ଆଇନ

କରି ହେଉଛି କି ଲାଭ

କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ଯଦି ନ କରୁଛ ଦେଶେ

କାହିଁକି ଏ ମିଛ କ୍ଷୋଭ॥

ନେତା ପୁଅ ନେତା ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ମନ୍ତ୍ରୀ

ଶ୍ରମିକ ପୁଅ ଶ୍ରମିକ

ନ ହୋଇବେ ଯଦି ଏ ଦେଶେ ଆମର

ରହିବ କିପରି ଟେକ ?

*******


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational