Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ratinarayan Rout

Others

4  

Ratinarayan Rout

Others

ଶାରଦୀୟ ଦୁର୍ଗା ପୂଜା

ଶାରଦୀୟ ଦୁର୍ଗା ପୂଜା

1 min
386



ସତ୍ୟଯୁଗେ ତପବଳେ ମାତିଲେ ଅସୁର 

ତିନିଲୋକେ ପାଦୁର୍ଭାବ ବଢିଲା ତାଙ୍କର ॥

ବ୍ରହ୍ମା ବରେ ବଳିଆନ ମହିଷା ଅସୁର

ଦେବତାଙ୍କୁ କରିଥିଲା ସେହି ହରବର ॥

ବ୍ରହ୍ମାବିଷ୍ଣୁ ଶିବଶକ୍ତି ହୋଇଲା ନାଚାର

ରାକ୍ଷସଙ୍କୁ ବଧିବାକୁ ପଡିଲା ବିଚାର ॥

ସର୍ବ ଦେବେ କରିଥିଲା ଉପାୟ ବାହାର

ଆଦ୍ୟାଶକ୍ତି ଜନନୀଙ୍କ କଲେ ଉପଚାର ॥

ଅଯୋନୀ ସମ୍ଭୁତା ଯଜ୍ଞୁ ହୋଇଲେ ବାହାର

ପୂଜିଲେ ସଭିଏଁ ମିଶି ତାଙ୍କ ଶ୍ରୀପୟର ॥

ପଶୁରାଜକୁ ବାହନ କରିଲେ ତାଙ୍କର 

ସର୍ବଦେବେ ପ୍ରଦାନିଲେ ଆୟୁଧ ନିଜର ॥

ଶଙ୍ଖଚକ୍ର ଗଦାପଦ୍ମ ତ୍ରିଶୂଳ ଓ ତୀର 

ବଜ୍ର ସର୍ପ ଲେଲିହାନ ଅଗ୍ନି ହସ୍ତେ ଯାର ॥

ଅପରୂପା ମାଆ ରୂପ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଭଣ୍ଡାର

ଯୁଦ୍ଧେ ମୋହିତ କରି ସେ ବଧିଲେ ଅସୁର ॥

ମହାମାୟା ଦଶବିଦ୍ୟା ରୂପେ ଅବତାର 

ଧରାପୃଷ୍ଠେ କରିଗଲେ ଲୀଳା ଯା ଅପାର ॥

ମହାଗୌରୀ କାଳୀ ତାରା ଷୋଡଶୀ ଭୈରବୀ

ଭୁବନେଶ୍ୱରୀ ମାତଙ୍ଗୀ ଛିନ୍ନମସ୍ତା ଗୋରୀ ॥

କମଳା କାପାଳୀ ଶିବା ଦୁର୍ଗା ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ

ଧୂମାବତୀ ସେ ଭବାନୀ ସେ ବଗଳାମୁଖୀ ॥

ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ ମାଆ ଶଙ୍କଟ ହରନ୍ତି 

ନବରାତ୍ରେ ନବ ରୂପେ ପୂଜା ପାଇଥାନ୍ତି ॥

ଅପରାଜିତା ଦଶମୀ ଦଶହରା ନାମେ 

ବିଜୟାଦଶମୀ ସେହି ପରିଚିତ ଧାମେ ॥

ନବଦିନାତ୍ମକ ଯାତ୍ରେ ରାକ୍ଷସ ବଧିଲେ 

ମଧୁ କୈଟବ ମହିଷା ଚଣ୍ଡ ମୁଣ୍ଡ ଗଲେ ॥

ଶୁମ୍ଭ ନିଶୁମ୍ଭ ସହିତେ ରକ୍ତବୀର୍ଯ୍ୟ ଧୂମ୍ର 

ଦୁର୍ଗମ ଅସୁର ନାଶୀ ହେଲା ଦୁର୍ଗା ନାମ ॥

ଖଣ୍ଡା ଖର୍ପର ଧାରିଣୀ ମାଆଲୋ ଭବାନୀ

ଦୁଷ୍ଟ ନାଶୀ ସନ୍ଥ ପାଳୁ ଜଗତ ତାରିଣୀ ॥

ମାନବ ଦାନବ ସାଜେ ପ୍ରତିଦିନେ ଆଜି

ଅନ୍ୟାୟ ଦୁର୍ନୀତି ବଢେ ଭୟଙ୍କର ସାଜି ॥

ପ୍ରତି ଶରତେ ମରତେ ଆବିର୍ଭାବ ହୋଇ

ପାପୀଙ୍କୁ ବିନାଶୀ ଧର୍ମ ସଂସ୍ଥାପିବୁ ତୁହି ॥

ସୁନ୍ଦର ତୋ ସୃଷ୍ଟି ମାଆ ତା ମାନ ରଖିବୁ

କୃପା କରି କୃପାମୟୀ ଜଗତ ତାରିବୁ ॥



Rate this content
Log in