Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jyotsna mayee panda

Tragedy

4.0  

jyotsna mayee panda

Tragedy

ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀର ଜୀବନ

ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀର ଜୀବନ

1 min
179


ଶ୍ୱାସ ରୁଦ୍ଧ ହୋଇଯାଏ ସେ ଅନ୍ଧାରି ଇଲାକାରେ

ସେ ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀ ର ଅନ୍ଧାର ଭିତରେ

କେତେ ସପ୍ନ ଦେଖୁ ମୋ ପାଇଁ !

ତୋର ସେ ଅଶ୍ରୁସିକ୍ତ ନୟନ କୋଣ ରେ

କେତେ ଅପେକ୍ଷା ମୋର ହୁଏ

ତୋର ସେ ନିରାଶ ଜୀବନ ରେ

ହେଲେ ସବୁ ଅପେକ୍ଷା ଅନ୍ତ ହୁଏ ।

ଯେତେବେଳେ ମୋତେ ଦୁନିଆ ଦେଖିବା ମନା ହୁଏ

କାଳେ ତୋ ଗର୍ଭ ରେ ମୁଁ କାଳ ନାଗୁଣୀ ଟିଏ

ତୋର ପ୍ରତେକ ନିଶ୍ୱାସ ରେ ବିଶ୍ୱାସ ହଜିଯାଏ

ମୋ ଜନ୍ମ ର ଦୁଃଖ ତୋତେ ଭାଙ୍ଗି ଦିଏ

ମୋତେ ଜନ୍ମ ଦେବାର ସବୁ ସପ୍ନ ତୋର ହଜିଯାଏ।

କୁଆଡେ ମୁଁ ଅଲକ୍ଷଣୀ ଟିଏ !

ତୋ ପ୍ରଥମ ଗର୍ଭ ରେ ମୋତେ ମାରି ନିଶେଷ କରାଯାଏ

ବାହୁନି ବାହୁନି କାନ୍ଦୁ ତୁ କେବଳ ମୋ ମୃତ୍ୟୁ ରେ

କେବଳ ମୋରି ମୃତ୍ୟୁ ରେ

ଅନିଶ୍ଚିତା ଭିତରେ ଜୀବନ ଜିଇଁବାର ଦୁଃଖ

କେବଳ ତୋତେ ହିଁ ତ ମିଳେ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy