Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

ରଥରେ ଠାକୁର ପଥରେ ଠାକୁର

ରଥରେ ଠାକୁର ପଥରେ ଠାକୁର

1 min
255



ରଥରେ ଠାକୁର ପଥରେ ଠାକୁର

ଚକରେ ଠାକୁର ଅଖରେ ଠାକୁର

ଠାକୁର ଠାକୁର କଳା ଠାକୁର

ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ ରଥ କେଡେ ସୁନ୍ଦର

ସେତ ପତିତ ମାନଙ୍କୁ କରେ ଉଦ୍ଧାର ।


ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କର ନନ୍ଦିଘୋଷ

 ଚମକୁ ଥାଏରେ ଦଶଦିଶ

ପୈଞ୍ଚାଳିଶ ଫୁଟ ଛଅ ଇଞ୍ଚ

ପ୍ରଭୁଙ୍କର ସେହି ରଥ ଉଚ୍ଚ

ରଥରେ ଲାଗଇ ଚକ ଷୋଳଟି

ରଥର ଦଉଡି ଶଙ୍ଖଚୂଡଟି

ପୀତ ଲୋହିତ ଅଟଇ ରଙ୍ଗ ଯେ ତା'ର ।


ବଳଭଦ୍ର ପ୍ରଭୁ ବଡ଼ ଭାଇ

ତାଳଧ୍ଵଜ ରଥେ ବିଜେ ହୋଇ

ଆଗେଆଗେ ପ୍ରଭୁ ଯାଇଥାନ୍ତି

ବିଜୟ ବାରତା ଦେଇଥାନ୍ତି

ଚଉଦ ଚକରେ ରଥ ଗଡଇ

ଫରଫର ହୋଇ ବାନା ଉଡଇ

ନୀଳ ଲୋହିତ ବସ୍ତ୍ର ଯେ ମଣ୍ଡଣୀ ତାର ।


ଦେବଦଳନ ସେ ଦେବୀଙ୍କର

ଦର୍ପଦଳନ ବି ନାମ ତାର

ତିନି ରଥ ମଧ୍ୟେ ଛୋଟ ସେହି

ବାରଟି ଚକରେ ସେ ଗଡ଼ଇ

ଆଗେ ବଡ଼ଭାଇ ପଛରେ ସାନ

ମଝିରେ ଗଡ଼ଇ ଦେବଦଳନ

କୃଷ୍ଣ ଲୋହିତ ବରଣ ରଙ୍ଗ ଯେ ତାର ।


ପାର୍ଶ୍ବ ଦେବାଦେବୀ ନଅ ମୂର୍ତ୍ତି

ପ୍ରତି ରଥ ପାର୍ଶ୍ବେ ବିରାଜନ୍ତି

ଓଲଟଶୁଆ ଯେ ଦୁଇଗୋଟି

ସାରଥି ଆଗରେ ବସିଥାନ୍ତି 

ଚାରିଗୋଟି ଅଶ୍ୱ ପ୍ରତି ରଥର

କଳା ଧଳା ପୁଣି ନାଲି ରଙ୍ଗର

ରଥ ମନ୍ଦିର ପରିକା ଶୋଭେ ସୁନ୍ଦର ।



ଶ୍ରୀଗୁଣ୍ଡିଚା ର ଆଗ ଦିନଟି

ଆଜ୍ଞାମାଳ ଯାଏ ରଥ ଖଳାଟି 

ସିଂହ ଦ୍ୱାର କୁ ରଥ ଆସନ୍ତି

ଚତୁର୍ଦ୍ଧା ମୂରତୀ ବିଜେ କରନ୍ତି

ଭାଇ ଭଉଣୀ ଙ୍କୁ ନେଇ ସାଥିରେ

ପ୍ରଭୁ ଯେ ଯାଆନ୍ତି ଗୁଣ୍ଡିଚା ଘରେ

ସେତ ବାହୁଡ଼ା ରେ ଫେରିଥାନ୍ତି ମନ୍ଦିର ।


ନୀଳକନ୍ଦର ନୀଳସୁନ୍ଦର

ରଥଯାତ୍ରା ସେ ବଡ ହୁନ୍ଦର

ବର୍ଷକେ ଥରେ ବୁଲି ଯାଆନ୍ତି

ପତିତ ଜନ ମନ ମୋହନ୍ତି

ବାମନ ରୂପରେ ଦେଇ ଦର୍ଶନ

ଭକତ ମାନଙ୍କୁ କରନ୍ତି ଧନ୍ୟ

ରଥ ଦଉଡି ଟାଣିଲେ ପୂଣ୍ୟ ଅପାର ।


Rate this content
Log in