Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amarnath Barick

Inspirational Children

3.3  

Amarnath Barick

Inspirational Children

ରଜ ମଉଜ

ରଜ ମଉଜ

1 min
210


   ବରଷକେ ଥରେ ରଜ

   ଗଣପର୍ବ ଆମ ଗଲାଣି ହେଜ

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   କାହିଁ ହଜିଗଲା ସେ ମଉଜ

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ବାସୁନାହିଁ ପିଠା ପଣା ଘରେ

   ଶୂନ୍ୟରେ ଶୂନ୍ୟରେ ମଣିଷ ମରେ

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ଚାଲ କାରଣ ଖୋଜିବା ଥରେ

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ଆଉ ନାହିଁ ଗଛ ଡ଼ାଳ

   ଦୋଳି ଲଗେଇବା ହୋଇଲା କାଳ

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ମହୀ ହୋଇଗଲା ଟଳମଳ

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ବନ କାଟି କରୁଛି ଟାଙ୍ଗରା

   କଳିଯୁଗ ଏହି ମଣିଷ ପରା

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ଜରାଜୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଯାଏ ଧରା

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା ଯେତେ ଆସି

   ମହାମାରୀ ସଙ୍ଗେ ଦେଉଛି ଗ୍ରାସି

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ଜନ ଜୀବନ ଯାଉଛି ଭାସି

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ଯଦି ନବୁଝିବେ ଜନେ

   ପଡ଼ିଯିବ ହାହାକାରଟି ଦିନେ

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ଆଉ ମିଳିବନି ରାହା ଆନେ

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ବୈଶାଖେ ଲାଗିବ ଜାଡ଼

   ପଉଷ ମାଘରେ ଉତ୍ତାପ ବଡ଼

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ମାସ ମାସ ଧରି ହେବ ଝଡ଼

   ବଉଳ ଲୋ ।


   ବେଳ ଥାଉ ବୁଝରେ ମାନସ

   ମହାପ୍ରଳୟ ହେବନି ଅବଶ୍ୟ

   ମୋ ବଉଳ ଲୋ

   ସରା ନମଣ ଧରାକୁ ମନୁଷ୍ୟ

   ବଉଳ ଲୋ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational