Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lokanath Rath

Abstract Fantasy

4.0  

Lokanath Rath

Abstract Fantasy

ପ୍ରଶ୍ନ ବନ୍ଦୀ ............

ପ୍ରଶ୍ନ ବନ୍ଦୀ ............

2 mins
206



ଉଲ୍ଲସିତ ପୁଲକ୍କିତ ମନ ହୁଏ କିଛି ସପନେ,

ଦିପ୍ତିମନ୍ତ ହୋଇ ତୃପ୍ତି ଭରେ ମନ ଗହନେ.

କିଛି ସୁପ୍ତ ଅବା କିଛି ଜାଗ୍ରତ ସ୍ମୃତି ମାଗଇ ଉତ୍ତର ,

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ସ୍ଥିତି ରେ କରିଥିବା  କିଛି ପ୍ରଶ୍ନର .

ଅତୀତର କାରାଗାରେ ବନ୍ଦୀ ଅଟଇ ,

ବର୍ତ୍ତମାନ ର ଆଲୋକେ ଚାହେଁ ମୁକ୍ତ ହେବା ପାଇଁ .

ସମୟ ତଥିଲା ତା ସାକ୍ଷୀ,

ବେଗେ ଚାଲିଗଲା ସେ ଉଡ଼ନ୍ତା ପକ୍ଷୀ.

ଏବେବି ସେ ପ୍ରଶ୍ନ ଅଛି ତା ବନ୍ଦୀ ଗୃହେ ,

ଉତ୍ତର ର ଅପେକ୍ଷା ରେ ଆଖି ମେଲି ଚାହେଁ .

କାହିଁ ଗଲା ବାଲ୍ୟ କାଳ ବନ୍ଧୁ ମେଳ?

କାହିଁ ସେ ହସ କାନ୍ଦ ରାଗ ରୁଷା ବେଳ ?

କାହିଁ ଗଲା ବିଦ୍ୟାଳୟ ଠାରୁ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଯାତ୍ରା ?

ପ୍ରାଥମିକ ସ୍ଥରୁ ପୁଣି ଉଚ୍ଚ ବିଦ୍ୟାଳୟ ରାସ୍ତା .

ଥିଲା ତ କଠିନ କିନ୍ତୁ ଆବେଗରେ ଭରା ,

ମନ ଥିଲା ସ୍ବପ୍ନ ଓ ନୂତନ ଲକ୍ଷେ ଭରା .

ଉଚ୍ଚ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଛାଡି ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ଯାତ୍ରା ,

କାହିଁ ସୃଷ୍ଟି କଲା ଭିନ୍ନ ଏକ ଜୀବନ ର ରାସ୍ତା ?

କାହିଁ ହଜି ଗଲେ ସାଥୀ ଓ ତାଙ୍କ ମେଳ?

ମନେ ଥାଇ ଦୂରେ ଗଲେ ରଚିବାକୁ ନିଜ ନିଜ ଖେଳ !

ଯୌବନର ମାଦକତା କରିଲା କି ମାତାଲ ?

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ରସେ ମଜ୍ଜି ଛନ୍ଦି ହେଲେ କି ଛନ୍ଦିଲା ସମୟ ଜାଲ?

ବୁଢିଆଣୀ ଜାଲ ପରି ବାନ୍ଧିଲା କାମନା ର ଜାଲ,

ବାସନା ଓ ସଂସାର ମୋହେ ଚେତା ହୀନ ହେଲା ମନ କିଛି କାଳ .

ପ୍ରୌଢ଼ତ୍ୱ ପ୍ରାପ୍ତି ରେ କାହିଁ ଖୋଜେ ଅତୀତର ସ୍ମୃତି?

କାହିଁ ବାନ୍ଧେ ବିଖରିତ ଅତୀତରୁ କିଛି ମଧୁ ପ୍ରୀତି ?

ଉତ୍ତର ତ ଅଛି କିନ୍ତୁ କାହିଁକି ବା ଆସିବ ସେ ପାସେ?

ମୁକ୍ତ କାହିଁ କରିବ ପ୍ରଶ୍ନ କୁ !ଅମୁଲ୍ୟ ସମ୍ପଦ ସେ .

ଅତୀତର କାରାଗାରେ ଥାଉ ସେ ସ୍ମୃତି ହୋଇ ,

ରହି ଥାଉ ମନ ମାନସେ  ସେ ସଦା ସାଥୀ ହୋଇ .

ସେ ବନ୍ଦୀ ଯେ ଜାଗ୍ରତ, ସତ୍ୟ ର ପ୍ରତୀକ ,

ମୁକ୍ତି ନୁହେଁ ସେ ମୁକ୍ତ କରେ ମନକୁ ଦେଇ ନୂତନ ଆଲୋକ .

ସେ ବନ୍ଦୀ କିନ୍ତୁ ମୁକ୍ତ ତାର ଦ୍ୱାର,

କ୍ଷତାକ୍ତ ହୁଏ କେବେ ପାଇ ଉତ୍ତରେ ନିଷ୍ଠୁର ପ୍ରହାର .

ତଥାପି ସେ ନିର୍ମଳ ଓ ସୁନ୍ଦର ,

ରହି ଥାଉ " ପ୍ରଶ୍ନ ବନ୍ଦୀ " ପ୍ରତୀକ ସେ ସବୁ ଆନନ୍ଦର .

ସେ ପ୍ରଶ୍ନ ବନ୍ଦୀ କିନ୍ତୁ ଅନ୍ତ ନାହିଁ ତାର ,

ତା ବାଣ ବିନ୍ଧଇ ଲକ୍ଷ ବାରମ୍ବାର .



Rate this content
Log in