Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Inspirational

4  

Birakishore Nayak

Inspirational

ପ୍ରିୟାର ଓଢଣୀ

ପ୍ରିୟାର ଓଢଣୀ

1 min
515


ପ୍ରିୟାର ଓଢଣୀ ସଂସ୍କୃତି ବଞ୍ଚାଇ

     ସଜାଏ ଯେ ଓଡ଼ିଆଣୀ,

ଓଡ଼ିଆ ଜାତିର ଗରବ ଏଇତ

      ବଞ୍ଚାଇଛି ସିମନ୍ତିନୀ ।


ଲଜ୍ଜାବତୀ ସିଏ ପ୍ରୀତିମୟୀ ସିଏ

      ମଧୁର କଅଁଳ ଭାଷ,

ଓଢଣା ଫାଙ୍କରେ ଚୋରା ଚାହାଣିରେ

      ଢାଳିଦିଏ ପ୍ରୀତି ରସ ।


ପ୍ରିୟା ମୋ ସୁନ୍ଦର ହସିଦିଏ ଯେବେ

      ସରୁ ଓଢଣାର ଧାରେ, 

କେତେ ଯେ ମମତା ଝରିପଡ଼େ ସତେ

      ସାଇତା ତା ହୃଦୟରେ ।


ଗଢିଛି ବିଧାତା ନାରୀକୁ ଜଗତେ

     ଭରିଛି ଦେହେ ତା ଯାଦୁ,

ସମ୍ମୋହନେ ସିଏ ପରକୁ ଆପଣା

     କରେ ତ୍ୟାଗ କରି ସବୁ ।


ଯେତେ ଦେଖିଲେ ବି ମନ ପୁରେ ନାହିଁ

     ଲିଭେନି ପ୍ରୀତିର ନିଆଁ,

ଓଢଣା ତଳେ ସେ ଆହୁରି ସୁନ୍ଦର

     ଲାଗେ ସଦା ନୂଆ ନୂଆ ।


ବାହା ବେଦୀ ପରେ ଓଢଣା ଭିତରେ

     ପାଇଲି ଯେବେ ପରଶ,

କଉଡ଼ି ଖେଳରେ ପ୍ରୀତି ଭରିଥିଲା

     ମନେ ଭରି ନୂଆ ବାସ ।


ପ୍ରିୟା ର ଓଢଣୀ ଦେହେ ଭରିଦିଏ

     ପିପାସିତ ତାରୁଣ୍ୟତା,

ଆନମନା ହୁଏ ନୀରବିତ ମନ

    ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁ ବ୍ୟାକୁଳତା ।


ଗଭୀର ପ୍ରଣୟ ଭରି ରହିଥାଏ

    ପ୍ରିୟାର ଓଢଣୀ ତଳେ,

ନଥାଏ ବିରହ ପ୍ରୀତି ଆସ୍ୱାଦନେ

    ଅଧୀର କାମନା ଜଳେ ।


ମୋ ପ୍ରିୟା ଓଢଣୀ ସ୍ୱାଭିମାନ ତାର

    ପରିଚୟ ବିବାହିତା,

ପାପ ନୟନରେ ଚାହିଁବେନି କେହି

    ଅନ୍ୟର ସେ ବାଗଦତ୍ତା ।


ପ୍ରିୟାର ଓଢ଼ଣୀ ଖସିଯାଏ ଯେବେ

    ଜିଭ ସେ କାମୁଡି ଦିଏ,

ଦେଖିଦେଲେ କେହି ଲଜ୍ଜା ଅବନତେ

    ଓଢଣାକୁ ଢାଙ୍କିଦିଏ ।     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational