Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ASHOK KUMAR NAYAK

Inspirational

4  

ASHOK KUMAR NAYAK

Inspirational

" ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ "

" ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ "

1 min
353


ନିଆରା ସମ୍ପର୍କେ ନାହିଁ ମୂଲ, 

ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ମହକିତ ଫୁଲ ।


ସେ ତ ଏକ ଉତ୍ତମ ସାହାରା, 

ବିଚିତ୍ର ପ୍ରେମ ପସରା ଭରା ।


ବିପଦ ସମୟେ ଆଶ୍ରା ଦିଏ, 

ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ସେ ହିଁ ହୋଇଥାଏ ।


ଏ ବନ୍ଧୁ ପାଇଁ ଜୀଏଁ ମଣିଷ,

ଦର୍ଶନେ ଯେ ଆଶୀର୍ବାଦେ ଈଶ ।


କୃଷ୍ଣ ସୁଦାମା ବନ୍ଧୁ ସମ୍ମାନ, 

ହୃଦୟେ ତ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ ।


ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ହସ ଓ ଲୁହର,

ସଂପର୍କଟା ବୁଝାଅବୁଝାର ।


ବନ୍ଧୁ ଏ' ସତ୍ୟ ଜୀବନର, 

ଭାବନା ତା' ନିଃସ୍ୱାର୍ଥପରର । 


ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ସେ ହିଁ ଶ୍ରେୟ ବନ୍ଧୁ, 

ବଚନେ ତାହାର ସତ୍ୟ ମଧୁ ।


ସାହାଯ୍ୟର ହାତ ସେ ବଢ଼ାଏ, 

ବିପଦ ଆପଦେ ତୋଳି ନିଏ ।


ତା'ର ସେବାଦାନ ମନୋଭାବ, 

ନିଃସ୍ୱାର୍ଥ କାର୍ଯ୍ୟେ ତା' ଦିନ ଯିବ ।


ପ୍ରଶଂସାର ପାତ୍ର ସେ ମଣଇ, 

ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ସରି କେ ହୁଅଇ  ।


ଜଗତେ ଧନ୍ୟ ଯେ ପ୍ରିୟବନ୍ଧୁ, 

ମନମୋହନିଆ ଜଗବନ୍ଧୁ ।


Rate this content
Log in