Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Others

3  

DILIP KUMAR SAHOO

Others

ନିରାଶ୍ରୟ

ନିରାଶ୍ରୟ

1 min
206


ନିରାଶ୍ରୟ ଅସହାୟ ଅସଜଡା ଜୀବନ

ଆଖିରେ ନଥାଏ ତାଙ୍କ କାଲି ପାଇଁ ସପନ ।


ରୂପ ଭେକ କହେ ତାଙ୍କ ପରିଚୟ କାହାଣୀ

ସମୟର ହତାଦର ଅଣଦେଖା ଚାହାଣି ।


ସହରର ରାସ୍ତାକଡ ବସଷ୍ଟାଣ୍ଡ ଷ୍ଟେସନ

ଛଅଋତୁ ବାରମାସ ସେଇ ତାଙ୍କ ଆସ୍ଥାନ ।


ଖରା ହେଉ ବର୍ଷା ହେଉ ହେଉ ଶୀତ କାକର

ସେଥିକି ନଥାଏ ତାଙ୍କ ତିଳେହେଲେ ଖାତର ।


ଶୋଇବାକୁ ଯାଗା ଟିକେ ମିଳିଗଲେ ରାତିରେ

ସେଇ ତାଙ୍କ ସ୍ବର୍ଗସୁଖ ସେଇ ତାଙ୍କ ଶାନ୍ତିରେ । 


ପେଟ ପାଇଁ ପର ପାଖେ ନିତି ହାତ ପାତନ୍ତି

କିଏ ଦିଏ ଟଙ୍କାଟିଏ କିଏ ଗାଳି ଦିଅନ୍ତି ।


ପେଟ ପାଇଁ ବେଳେବେଳେ 

             ଚୋରି ବି ସେ କରନ୍ତି

ଧରାପଡିଗଲେ ମାଡ ହାଜତରେ ପଶନ୍ତି ।


ମନ ତାଙ୍କ ମରୁଭୂମି ଜୀଇଁବାର ଲାଳସା

ନିରାଶ୍ରୟ ପରାଶ୍ରୟ ମହାପ୍ରଭୁ ଭରସା ।



Rate this content
Log in