Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhusmita Prusty

Tragedy

3  

Madhusmita Prusty

Tragedy

ନୀରିମାଖି କନ୍ୟା

ନୀରିମାଖି କନ୍ୟା

1 min
229



ମୁଁ ନୀରିମାଖି ଅତି ଦୀନଦୁଃଖୀ

କନ୍ୟାଟିଏ ସଂସାରରେ,

ବାପା-ମା"ଛେଉଣ୍ଡ ଦୁନିଆଁ ଦାଣ୍ଡରେ

ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଆଶ୍ରା କରେ |


ମା"ମୋର ଆଗେ ଛାଡିଗଲେ ମୋତେ

ପଛେପଛେ ପିତା ମୋର,

ଛୋଟ ଭାଇ ମୋର କୋଳେ ଟେକିଦେଇ

ଚାଲିଗଲେ ବହୁଦୂର |


ଆଉ କିଏ ଅଛି ସାହାରା ମୋହର

ମୋ ଭାଇ ମୋର ନିଜର,

ମୁଁ ତାର ବାପା ମୁଁ ତାର ମାଆ

ମୁଁ ତାର ପରିବାର |


କୁନି ହାତେ ମୋର ମୋ ଭାଇ ଭବିଷ୍ୟ

ଆଶା ଅସୁମାରୀ ମୋର,

ମୋ ଦୁଃଖ ଦେଖିଲେ ଗଛର ପତ୍ର ବି

ଝରାଇବେ ଲୁହ ଧାର |


କେଉଁ ଜନମର କର୍ମଫଳ ପାଇଁ

ଏ ଜନ୍ମରେ ଦୁଃଖୀ ହେଲି,

ସର୍ବସ୍ୱ ହରାଇ ଜୀବନ ପଥରେ

ଅନାଥ ଆଖ୍ୟା ପାଇଲି |


ପିତାମାତା ଆଶିଷରୁ ଉଣାକଲ

ସ୍ନେହ ମମତାରୁ ଦୂର,

ମୋ ପରେ ଟିକିଏ ଦୟା ନରଖିଲ

କେମିତି ତୁମେ ଈଶ୍ୱର |


ଏତେ ବଡ଼ ଏଇ ଦୁନିଆଁ ବୁକୁରେ

କେହି ନାହିଁ ସାହା ମୋର,

ଅଜଣା ବାଟରେ ପଥ ହୁଡ଼ିଗଲେ

ଧରିନେବ ହାତ ମୋର |


ତୁମ ଚରଣରେ ମାଗୁଛି ଆଶରା

କରିବନି ବେସାହାରା,

ବରଦ ହସ୍ତ ମୋ ମଥାରେ ରଖିବ

ଯାଚିଦେବ ସ୍ନେହଧାରା |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy