Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Chittaranjan Nanda

Inspirational

4  

Chittaranjan Nanda

Inspirational

ନାରୀ କାହିଁ ନାହିଁ ସୁରକ୍ଷିତା

ନାରୀ କାହିଁ ନାହିଁ ସୁରକ୍ଷିତା

1 min
1.0K



ଜନନୀ ପାଳନକାରିଣୀ ମାଆ ପୃଥିବୀ ପରି

ଧାରଣ କାରିଣୀ

ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନରେ ଜାୟା, ପବିତ୍ର ପ୍ରେମର

ଅଟେ ବୈତରଣୀ ।


ସ୍ନେହ ମମତା ପୂର୍ଣ ଭଗିନୀ, ତାର ବିନା

ନୁହେଁ ସଂସାର ସୁନ୍ଦର

ଜନନୀ ଜାୟା ଭଗିନୀ ନାରୀର ବିଭିନ୍ନ

ରୂପରେ ବାନ୍ଧି ଥାଏ ସଂସାର ।


ସ୍ନେହର ସଲିଳ ସିଞ୍ଚି ଫୁଟାଏ ହସର ପ୍ଲାବନ

କାହାରି ଅଇରୀ ନୁହଇ ନାରୀ

ଗୃହଲକ୍ଷ୍ମୀ, ଚିର ବନ୍ଦନୀୟା, ପୂଜ୍ୟା ପାଏ

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ନାରୀ ।


ନାରୀ ନୁହେଁ ଅବଳା ଦୁର୍ବଳା, ତାର ସାଧନାରେ

ସେ ରଖିଥାଏ ଯଶ କୀର୍ତ୍ତି

ନାରୀ ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରଗତି ର ପୂଜନୀୟ ସେ ତ

ସେବା ମମତାର ମୂର୍ତ୍ତି ।


ଏହି ଦେଶ ସଂସ୍କୃତି, ରମ୍ୟନ୍ତି ତହିଁ ଦେବତା

ଯେଉଁ ଠାରେ ନାରୀ ପୂଜା ପାଇ ଥାଏ

କାହିଁକି ଓ କାହା ଯୋଗୁ କୁହ ଭଉଣୀ ଭାଇ

ଉପଭୋଗ୍ୟା ବସ୍ତୁ ପାଲଟି ଯାଏ ।


ନର ରାକ୍ଷସ ବଢ଼ି ଚାଲିଛନ୍ତି ଏଠି, ଦୁଷ୍କର୍ମରେ

ନାରୀହୁଏ ନିର୍ଯ୍ୟାତିତା

ସ୍ୱାଧୀନ ହୋଇଛେ, ଭାବ ଥରେ ଆଜ, ଏ ନାରୀ

କାହିଁ ନାହିଁ ସୁରକ୍ଷିତା ।


Rate this content
Log in