Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Abstract Classics Inspirational

3  

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Abstract Classics Inspirational

ମୁଁ ଯେ ମୃଗ କସ୍ତୁରୀ ଯେ ମୋ ନାଭି

ମୁଁ ଯେ ମୃଗ କସ୍ତୁରୀ ଯେ ମୋ ନାଭି

1 min
220


ଖୋଜୁଥିଲି ଏ ଆକାଶ ଆଉ ଜହ୍ନରେ ବିକଶିତ କାଳରୁ

କେବେ ବନ ଫୁଲରୁ ତୁମକୁ କେଉଁ ଦିନରୁ

କିନ୍ତୁ ମୂଢ଼ଜାଣି ନଥିଲି ଯେ ତୁମେ ମୋ ଅଂଶରୁ

ସୃଷ୍ଟି ଯେ ମୋର ଶରୀର ନାଭିରୁ ।


ଜାଣିଲି ମୁଁ ଏତେ ଦିନେ ପରେ

ନାହଁ ତୁମେ ଅନ୍ୟ କେଉଁ ଆଡରେ

ଅଛ ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି ଅବସ୍ଥିତି ମୋ ଶରୀରରେ

ମୋ ନାଭି ମୋ ଦେହ ମନ ମୋ ଆତ୍ମାରେ ।


ଦିନେ ପୁଣି ମୋର ଅନ୍ତ ପରେ 

ତୁମେ ଲାଗିବ ପ୍ରଭୁଙ୍କ ସେବାରେ

ହେବ ବ୍ୟବହୃତ ମୋ ଅପବିତ୍ର ଶରୀର ନାଭିରୁ ଯିବାପରେ

ଭଗବାନ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥଙ୍କୁ ସୁବାସ ଯୋଗାଇବାରେ ।


ଏକ କସ୍ତୁରୀମୃଗ ମୁଁ କସ୍ତୁରୀ ଯେ ତୁମେ

ଅଟ ମୋର ପ୍ରିୟତମ ଯେ ତୁମେ

ତୁମ ସୁଗନ୍ଧିରେ ମୁଁ ଯେ ସୁବାସିତ ଏ ଜନ୍ମେ

ଶ୍ରୀ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କୁ ପୂଜାରେ ଲାଗିକି ମୁକ୍ତି ଲଭିବି ଏ ପଶୁ ଜନ୍ମେ ।


Rate this content
Log in