Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Children Stories

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Children Stories

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୦୮)

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୦୮)

1 min
247



ଉଣେଇଶ ଛତିଶ ଏପ୍ରିଲ ପହିଲା

ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଓଡିଶା ରାଜ୍ୟ ଗଠନ ହେଲା ।


ଭାଷା ଭିତ୍ତିରେ ହେଲା ଏ ରାଜ୍ୟ ଆମର

ଭାଷା ଆମ ଭାରି ମିଠା ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ରାଇଜର ରାଜଧାନୀ ଭୁବନେଶ୍ବର

ମନ୍ଦିରମାଳିନୀ ସେତ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ବିତିଲାଣି ଏଭିତରେ କେତେ ବରଷ

ସବୁଦିଗେ ରାଇଜ ମୋ କରେ ବିକାଶ ।


ତିରିଶଟି ଜିଲ୍ଲାରେ ମୋ ରାଜ୍ୟ ବିଭକ୍ତ

ଅଶି ପ୍ରତିଶତ ଲୋକ ଆମ ଶିକ୍ଷିତ ।


ଲୋକସଂଖ୍ୟା ଆମ ଚାରିକୋଟିରୁ ବେଶି

ଧନ ନୁହେଁ ମନ ଜିଣି ହେଉରେ ଖୁସି ।


ଗାଡି ମଟର ପାଇଁକି ରାସ୍ତା ସୁବିଧା

ଅଛି ରେଳ ଯୋଗାଯୋଗ ବିମାନ ସେବା ।


ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ସବୁଥିରେ ଆମେ ଆଗରେ

ଆଗୁଆ ଆମେବି ଏବେ କ୍ରୀଡା କ୍ଷେତ୍ରରେ ।


ପୁରୁଷ ଙ୍କ ପରି ଏଠି ଆଗୁଆ ନାରୀ

ରାଜନୀତି କ୍ଷେତ୍ରେ ନାରୀ ସକ୍ରିୟ ଭାରି ।


ଜୀବନର ରଙ୍ଗ ଏଠି ଆଖିଝଲସା

ଓଡିଶା ଓଡିଶା ମାଆ ମୋର ଓଡିଶା ।


Rate this content
Log in