Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

DILIP KUMAR SAHOO

Children Stories

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Children Stories

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୦୪)

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୦୪)

1 min
380



ଆମରି ଲୋକଗୀତ ସାସ୍ତ୍ରିୟ ସଙ୍ଗୀତ

କାଳଜୟୀ କଳା ସେତ ଜଗତ ବିଦିତ ।

ପାଲା ଦାସକାଠିଆ ପାଇକ ଆଖଡା

ଗୋଟିପୁଅ ଦଣ୍ଡନାଚ ଚଇତି ଘୋଡା ।

ଓଡିଶୀ ନାଚ ଗୀତ ଚଉଦିଗେ କ୍ଷାତ

ବିଦେଶିନୀ ଆସି କେତେ ଶିଖନ୍ତି ସେତ ।

ଓଡ଼ିଆ ଭାଷା ସିନା ପାରନ୍ତିନି ବୁଝି

ସଙ୍ଗିତ ର ତାଳେତାଳେ ଯାଆନ୍ତି ହଜି ।

ଅପୂର୍ବ ସାଜସଜ୍ଜା ବେଶ ପରିପାଟ୍ଟି

ଓଡିଶୀ ଓଡ଼ିଆ ରଙ୍ଗ ସ୍ନେହ ବାଣ୍ଟନ୍ତି ।

ସେନା ଛାଉଣୀ ର ନାଚ ଛଉ ନାଚଟି

ଦିନୁଦିନ ବଢୁ ଅଛି ସେ ନାଚ କ୍ଷାତି ।

ସମ୍ବଲପୁରୀ ନାଚ ମନ କିଣି ନିଏ

ରଙ୍ଗବତୀ ଗୀତ ବିଶ୍ବେ ଚହଳ ପକାଏ ।

ଏମିତି ଗୀତ ଶୁରେ ଅସମ୍ଭାଳ ପାଦ

ମାନେନି ବୋଲ ପାଦ ତୋଳିଥାଏ ଛନ୍ଦ ।

କଳାହାଣ୍ଡି ଘୁମୁରା ଘୁମୁଘୁମୁ ବାଜେ

ଢୋଲ ନିଶାନର ତାଳେ ମନତ ହଜେ ।

ରାତିକୁ ଝୁମାଇ ଦିଏ ବାଜା ଢେମସା

ଓଡିଶା ଓଡିଶା ମାଆ ମୋର ଓଡିଶା....ll


Rate this content
Log in