Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradeep Das

Inspirational

4  

Pradeep Das

Inspirational

ମୋ ଜନମ ଭୂଇଁ

ମୋ ଜନମ ଭୂଇଁ

1 min
259



ଜନମ ଭୂଇଁ ମୋ କେତେ ଯେ ନିଜର

    ନିଇତି ମୁଁ ତାକୁ ଝୁରେ

ମୋ ଜନମ କାଳର ଏନ୍ତୁଡି ପାଉଁଶ

    ପଡିଅଛି ସେହିଠାରେ ।

  ଯେଉଁ ମା କୋଳେ ଜନମ ଲଭିଲି

    ପାଦ ଦେଇ ଠିଆ ହେଲି

 ଧୂଳି ଧୂସରରେ ସ୍ନେହ ଶରଧାରେ

    ତା କୋଳେ ମୁଁ ଗଡୁଥିଲି ।

  ଶରତ ରାତିରେ ପୁନେଇଁର ଜହ୍ନ

  ଯେବେ ପୂରୁବ ଆକାଶେ ଦିଶେ

 ଜନମଭୂଇଁ ମୋ ଶିରୀ ସୁଷମାରେ

    ଗେହ୍ଲା ଝିଅ ପରି ହସେ ।

 ବାଲ୍ୟକାଳେ ମୁହିଁ ଦେଖିଥିଲି ଯହିଁ

   ଶରତ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା କୁଆଁରୀ ଗୀତେ

 ପୁଞ୍ଚି ଖେଳ ମେଳେ କୁଆଁରୀ ସଭିଏଁ

  ଭିଡ ଲାଗିଥାଏ ପ୍ରେମ ସଂଗୀତେ ।

    ସୂରୁଜ ଉଏଁ ନୀଳ ଆକାଶେ

     ସୁନା ଥାଳିପରି ଦିଶେ

   ସଞ୍ଜ ଆସିଲେ ଜହ୍ନ ମାମୁଁଟି

    ବଉଦ ଫାଙ୍କେ ହସେ ।

  ଭୁଲି ହୁଏ ନାହିଁ ଗାଁ ଦାଣ୍ଡ ଭୁଇଁ

ଗାଁ ଦିଅଁ ପୀଠ ସାଥୀ ସଙ୍ଗାତ କଥା  

 ବାରମାସେ ପୁଣି ତେର ପରବରେ

 ମଣ୍ଡା ଯେ କାକରା ଆରିସା ପିଠା ।

   ଗାଁ ଟି ମୋର କେତେ ବଢିଆ

  ସବୁଜିମା ମୟ ସେ ଧାନ ଖେତ

  ମନେପଡେ ଆଜି ଗାଁ କଥା ମୋର

    ପିଲାଦିନ ସାଥୀ ସେ ସଂଗାତ 

   ସୁଜଳା ସୁଫଳା ସବୁଜିମାମୟ

  ସେ ଦାଣ୍ଡ ଧୂଳିକୁ ମୋ ପ୍ରଣିପାତ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational