Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Satyabati Swain

Inspirational

3  

Satyabati Swain

Inspirational

ମୋ ଅନର୍ସମେଟ୍

ମୋ ଅନର୍ସମେଟ୍

1 min
188



ହସଟି ଯାର ଅମୂଲ ମୂଲ

   କଥା କୋଇଲି କୁହୁ

ଭାବରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୃଦୟୁ ଯାର

   ଝରେ ନିର୍ମଳ ସ୍ନେହ ମହୁ;


ସେଇ ପରିଟି ଆମ ସାଙ୍ଗ

ମନ କିଣା ଯା ରଙ୍ଗ ଢଙ୍ଗ।


"ମୋ ଅନର୍ସମେଟ୍ "ସିଏ

    ତାର କଣି ପରି ଦେହ

 ଦିଟା ବେଣୀ ଆଗକୁ ଛାଡି

    ହସେ ଝଲସୁ ଥିଲା ମୁହଁ;


ତାରାଗଣେ ସେ ଥିଲା ଜହ୍ନ

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମେ ଭର୍ତ୍ତି ତା ମନ।


ଶୁଭେଚ୍ଛା ଆଉ ସୁକାମନା

   ଅନ୍ତର ତଳୁ ମୋର

 କାଳିଆ ପଦେ କରେ ମିନତୀ

   ଝରାନ୍ତୁ ଚଲାପଥେ ତୋର;


ହସ କରୁଥାଉ ନିତି ପ୍ରେମ

ସୁସ୍ଥ ଶାନ୍ତିରେ ବିତୁ ଆଜୀବନ।


ଆଜି ଅଛୁ କାଲି ନଥିବୁ

   ଏ ତ ସମୟ ଖେଳ

ଯେତିକି ଦିନ ଅଛୁ ସଂସାରେ

   ଖୁସି ଚୁମୁ ଜୀବନ ତୋର;

ଆକାଶେ ଶୁଭକାମନା ଘେନିବୁ ସାଙ୍ଗ ମୋର

ହୃଦ ବନ୍ଦୀ କରି ରଖିଛି ତୋତେ ମନ ମୋର।



Rate this content
Log in