Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Children

4  

Pranati Mahapatra

Children

ମଧୁଠୁ ମଧୁର ମୋ ଭାଷା

ମଧୁଠୁ ମଧୁର ମୋ ଭାଷା

1 min
371


ମଧୁଠୁ ମଧୁର ଭାରି ଆପଣାର

    ମୁଖେ ଭରିଦିଏ ହସ,

ମହକ ମଧୁର ସରି କିଏ ତା"ର

    ଲାଗେ ସବୁଠୁ ସରସ,

    ମାଆ ମୁଖରୁ ନିସୃତ

ଧରା ଛୁଇଁ ଯା'ର ପରଶ ଲଭିଲି

   କୋଳେ ଧରି ଭରେ ହସ ।


ମାଆର ମମତା ସେନେହ ସରାଗ

   ଦେହେ ମୋ ହୁଏ ଚନ୍ଦନ,

ମାଆର ଭାଷା ମୁଁ ମାତୃଭାଷା ଭାବେ

    ମୋ ପାଇଁ ମଣି କାଞ୍ଚନ,

    ପାଖେ ପାଖେ ଥାଇ ଶୁଣେ

ଖଡି ଛୁଇଁ ଯେବେ ମଣ୍ଡୁଳା କରିଲି

    ହୋଇଲି ସେଦିନୁ ଧନ୍ୟ ।


ଅ ଆ ଇ ଦୀର୍ଘ ଈ ମଡାଇ

 ପଢିଲି ମୁଁ ଅଖ ଆଈ,

ଇଶ ଓ ଈଶ୍ୱର ମଧୁବାବୁଙ୍କର

  ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ ଥିଲା କହି,

   ବାପା ମାଆ ଉଚ୍ଚାରଇ

ମଧୁର ବିନୟ ସ୍ବଭାବେ ଗଢ଼ଣ

   ସଭିଙ୍କଠୁ ଶିଖୁଥାଇ ।


ମୋ ମାଟିର ଗାଥା ମହକିତ ବାର୍ତ୍ତା

    ଇତିହାସେ ଲେଖା ଅଛି,

ଯୁଗର ସମାପ୍ତି ଯାଏ ରହିଥିବ 

    କେତେ ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କର କୀର୍ତ୍ତି,

    ବ୍ୟାସ,ମଧୁ, କବିବର

ଅକ୍ଷୁର୍ଣ୍ଣ ରଖିଲେ ଯଶ ରଖିଗଲେ

    ସଂଗ୍ରାମେ ବିଜୟୀ ବୀର ।


ଅଦ୍ୟ ଏକୋଇଶ ଫେବୃଆରୀ ମାସ

     ଅଟେ ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଦିବସ,

ବିଶ୍ବ ପାଳୁଅଛି ଏ ମାତୃଭାଷାର

    ପୂଜନ ହୋଇ ହରସ,

    ଦେବଭାଷା ଅଂଶ ବିଶେଷ

ଷଷ୍ଠ ଭାଷାର ମାନ୍ୟତା ଲଭିଲା

   ଏ ଆମ ଗୌରବ ଯଶ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children