Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Tragedy

3  

Sarojini Jena

Tragedy

ମାନିନୀ ରାଧା

ମାନିନୀ ରାଧା

1 min
164



କାହିଁ ମାନ କରୁଛ ହେ ରାଧା ମାନିନୀ

ବିଳମ୍ବ ହେଲା ଆଳାପ ଆମ ଆସେ ଯାମିନୀ..


ଯାଇଥିଲି ବନେ ମୁହିଁ ଗୋ'ପଲ ଘେନି

ଏଣେତେଣେ ଧେନୁମାନେ ଯାଆନ୍ତି ବୁଲି..


ତୁମ କଥା ଭାବି ମୁହିଁ ଆସେ ସଅଳ

ଗୋପସାରା ପଡୁଅଛି ପୁରା ଚହଳ..


କାହିଁକି ଗୋ ରାଧା ତୁମେ ମୁହଁ ଲୁଚାଅ

କାହ୍ନୁ ପରା ଏକା ତୁମ ଏକଥା ମନୁ ନ ଭୁଲି ଯାଅ..


ଯୁଗ ପରେ ଯୁଗ ପୁଣି ଆସିବ ଯିବ

ତୁମ ମୋ ପ୍ରେମ ସଦା ଅମର ଥିବ..


ଓଢଣୀରେ ତୁମ ମୁଖ ଲାଗେ ସୁନ୍ଦର

ଶହେ ଆଇନା ଭାଙ୍ଗିବ ବାରକୁ ବାର..


ଯମୁନା ଝୁରୁଛି ସେଠି ଆମ ବିହୁନେ

ଚାଲଯିବା କେଳିକରି ଡାକେ କଦମ୍ବେ ..


ଦେଖ ତୁମ କାହ୍ନୁ ହାତେ ବଂଶୀ ଧରିଛି

ସେ ବଂଶୀ ସ୍ଵନରେ ରାଧା ରାଧା ନାମ ରହିଛି..


ବଇଁଶୀ ଟିକେ ଧରି କାହ୍ନା ଗାଇଲା

ସେ ବଂଶୀର ସାତ ସୁରେ ରାଧା ରାଧା ଶୁଭିଲା..


ଏତେ କଥା କହି ପ୍ରଭୁ ରାଧା ମନ ମୋହିଲେ

ଝୁଲଣରେ ଝୁଲି ରାଧା ସ୍ମିତ ହସିଲେ..


ଏ ସାରା ଦୁନିଆ ଆଜି କ୍ରିଷ୍ଣରାଧା ପ୍ରେମରେ

ପଦ ତଳେ ମଥା ଥାଉ ବିଭୁ ଆଶ୍ରାରେ..... ll


  


Rate this content
Log in