Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Monalisa priyadarsini Nanda

Inspirational Others

3  

Monalisa priyadarsini Nanda

Inspirational Others

କନ୍ୟା ବିନା ପୃଥିବୀ ଅଟେ ଶ୍ମାଶନ

କନ୍ୟା ବିନା ପୃଥିବୀ ଅଟେ ଶ୍ମାଶନ

1 min
112



ଯେଉଁ ସମାଜେ ନାହିଁ କନ୍ୟାର ସମ୍ମାନ 

ସେହି ସମାଜ ଆମ ପାଇଁ ଅଟେ ଶ୍ମାଶନ ।


କନ୍ୟାପାଇଁ ଚାଲୁଛି ସଭିଙ୍କ ଜୀବନ 

କନ୍ୟା ବିହୁନେ ସବୁଅଟେ ଯେ ନିଶ୍ଚିହ୍ନ ।


କନ୍ୟା ସଂସ୍କୃତି ଓ ସଭ୍ୟତାର ପ୍ରତୀକ 

ନଦିଅ କଷଣ ତାକୁ ନଦେଲେ ଯୌତୁକ ।


ନାରୀ ବିନା ନାହିଁ ଆମର ସତ୍ତା ଆଉ ଜନମ 

ଏତ ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଅଛି ବିଧାତା ରଚିଛି ନିୟମ ।


କନ୍ୟା ଆମର ଅଟେ ସେହି ବିଚିତ୍ର ମଞ୍ଜି 

ବଂଶକୁ ଆଗକୁ ନିଏ ଦୁଃଖ ଓ ଲୁହରେ ଭିଜି ।


ପୁରୁଷ ଜୀବନର ଆଧାର ଅଟେ ଏହି ନାରୀ 

କେତେବେଳେ ମା ଭଉଣୀ ଓ ସହଧର୍ମିଣୀ ।


ନାରୀବିନା ପୃଥିବୀଅଟେ ଯେ ଅଧା ଗଢ଼ା 

ନାରୀ ଜୀବନରେ ଗଢେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ପାଖୁଡା ।


ସେତ ସୃଷ୍ଟି କରେ ସମାଜରେ ସଂସ୍କାର ଓ ପୂର୍ଣ୍ଣତା 

ତାର ବ୍ୟତିରକେ ପୁରୁଷର କିଛି ନଥାଏ ସତ୍ତା ।


ଯେତେବେଳେ ଯାଏ ନାରୀ ସହୁଥିବା ସବୁ ଅତ୍ୟାଚାର 

କେବେ ସମାଜରେ ନହେବ ଉର୍ନତି ଆଉ ଉପକାର ।


ଆମେ ଆସ ବଦଳାଇବା ଏଇ ସମାଜର ରୀତି ନୀତି 

ପୁତ୍ର କନ୍ୟା ହୋଇଥାନ୍ତି ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କର ସାଥୀ ।


ଯେଉଁ ସମାଜ ନାରୀକୁ ଉପଭୋଗ୍ୟ ବୋଲି ଚିନ୍ତିଛି 

ସେ ସମାଜ ସର୍ବଦା ମିଥ୍ୟା ଦଗ୍ଧ ଗ୍ରସ୍ତ ସର୍ବଦା ହୋଇଛି ।


ନାରୀ ପୃଥିବୀର ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ଓ ଶୀତଳତାର ସ୍ତର 

ତାଙ୍କୁ ଦେବା ସମ୍ମାନ ଆଉ ସମାନ ଅଧିକାର ।


କନ୍ୟା ବିହୁନେ କିପରି ହେବ ନୂଆ ଯୁଗର ନିର୍ମାଣ 

ଆମ୍ଭକୁ ଏହି ବାଣୀର କେବେ ହେବ ଯେ ଜ୍ଞାନ ।



Rate this content
Log in