Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

3  

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

କାଶତଣ୍ଡୀ

କାଶତଣ୍ଡୀ

1 min
137



ଶରତ ଆସିଲେ ଧରି

 ଶୋଭା ର ପସରା

କମକୁଟେ କାଶତଣ୍ଡୀ

 ନଈପଠା ସାରା ।


 ସବୁ ରଙ୍ଗ ମିଶିଗଲେ

 ହୋଇଯାଏ ଧଳା

 ଧଳା ଯେଣୁ କାଶତଣ୍ଡୀ

 ସବୁ ରଙ୍ଗ ବୋଳା ।


  ଧଳା ବୋଲି ରୂପ ତାର

  ମନ ନିଏ କିଣି

  ଶରତ ଆସିଛି ବୋଲି

  ଯାଏ ସେ ବଖାଣି ।


 ବନ୍ଧବାଡେ କାଶତଣ୍ଡୀ

 ଫୁଲର ଗଜରା 

 ଦେଖି ତାକୁ ଧରାପରା 

 ଛାଇ ଆଉ ଖରା ।


 ଆକାଶ ରେ ଧଳା ମେଘ

 କରନ୍ତି ରୋଷଣୀ

 କାଶତଣ୍ଡୀ କହୁଥାଏ

 କାକର କାହାଣୀ ।


 ଭୋଦେଇ ସକାଳ ନିତି

 ଲାଗେ ନୂଆନୂଆ

 କେତେ ଓଷା କେତେ ବ୍ରତ 

 ହସଇ ଦୁନିଆ ।


 ପବନରେ କାଶତଣ୍ଡୀ

 ଉଛୁଳା ତରଙ୍ଗ

  ପର୍ବ ଆଉ ପାର୍ବଣୀ ରେ

 ମାଖେ ନୂଆ ରଙ୍ଗ ।


 ନଥାଉ ପଛକେ ତାର

 ବାସ କି ମହକ

 କାଶତଣ୍ଡୀ ଭରିଦିଏ

  ଅଜଣା ପୁଲକ।

  

  

  

  

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics