Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jayashree Maharana

Children

4.0  

Jayashree Maharana

Children

ଜଳ ହିଁ ଜୀବନ

ଜଳ ହିଁ ଜୀବନ

1 min
160


ଆସିଛିରେ ପିଲେ ବୁଝିବା ବେଳ

ଅପଚୟ ଜମା କରନି ଜଳ ।


ଧରାରେ ରହିଛି ଯେତେ ବି ନୀର

ଅଧିକ ଲୁଣିଆ କମ୍ ମଧୁର ।


ନଦୀ ନାଳ ଅବା ହେଉ ସେ ହ୍ରଦ

ପୋଖରୀ ,କୂଅ ଓ ନୀଳ ସମୁଦ୍ର ।


ଏସବୁ ଅଟଇ ଜଳର ଉତ୍ସ

ରଖିବା ତାହାକୁ ଆମେରେ ସ୍ୱଚ୍ଛ ।


ଜଳ କମିଗଲେ ଭୋଗିବା ଫଳ

ଜୀବନ ପାଇଁକି ହୋଇବ କାଳ ।


ଜଳ ହିଁ ଜୀବନ ନିରାଟ ସତ୍ୟ

ମନେ ହେଜୁଥାଅ ପିଲାଏ ନିତ୍ୟ ।



Rate this content
Log in