Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

kamal kumar dash

Romance Action Classics

3  

kamal kumar dash

Romance Action Classics

ଜୀବନ ବାଟରେ

ଜୀବନ ବାଟରେ

1 min
138


ମୋ ପରି ତୁମେ   ଥରେ ମନେ ମନେ 

           ଭଲ ପାଇ ମତେ ଦେଖନା 

       କେତେ ମଜା ଅଛି    କେତେ ଖୁସି ଅଛି 

             କହିବ ତୁମକୁ ଏଇନା ।


        ଭଲ ପାଇବାର       ସପନରେ ଭିଜି 

             ତୁମେ ଥରେ ଆସ ଏଠିକି   

        ପ୍ରୀତିର ରଙ୍ଗରେ        ଭଜି ଭିଜି ସାଥି

             ଗାଇବା  ହସିକି   ନାଚି କି ।

  

        ମୋ ହୃଦୟ ତୁମେ       ନୀତି ଖୋଜୁଥାଏ

                  ତୁମ କଥା ଶୁଣିବାକୁ

        ଜୀବନ ବାଟରେ           ଅଜଣା ରାସ୍ତାରେ

                  ତୁମ ସାଥେ ଚାଲିବାକୁ ।


Rate this content
Log in