Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anil kumar Pradhan

Abstract

3  

Anil kumar Pradhan

Abstract

ଇଚ୍ଛାଟିଏ

ଇଚ୍ଛାଟିଏ

1 min
196



ସନ୍ଧ୍ୟା !

କିଛି ନୂଆ ଥିଲା l

କେମିତି କେଜାଣି ସବୁ କୋଳାହଳ ମୟ

ନାଲି, ନୀଳ, ସାଗୁଆ ଭଳି ଭଳି ଆଲୋକର ରଶ୍ମିରେ

ଭୋକ ଜ୍ୱାଳାରେ ଝାପ୍ସା ଦିଶୁଥିବା ଆଖି ଦୁଇଟି

ଖୋଜୁଥିଲା ଅତୀତର ଇତିହାସ l


ଉପରକୁ ଦେଖିଲା ବେଳେ

ଅନ୍ଧାର ଆଢୁଆଳେ ଦିଶୁଥାଏ ପୁରୁଣା ହସ

ଇଛାଥିଲା ତାରା ମାନଙ୍କ ସହ ଟିକିଏ ଥଟ୍ଟା କରିବାକୁ

ନୂଆ ନୂଆ ଆଲୋକ ବୁଣି

ମରି ମରି ବଞ୍ଚିଥିବା ଜୀବନରେ ଅମୃତ ଦେବାକୁ l


କାହିଁ ସେ ସ୍ବପ୍ନ ?

ହଜିଗଲା କେଉଁ ଦିଗନ୍ତରେ

ଜାଳି -ଜଳି ନିରବ ଶବ୍ଦରେ l


ସ୍ଥାନ ନାହିଁ, ସମୟ ବି ନାହିଁ

ଇଚ୍ଛା ସବୁ ଶୋଇଯାଅ ନିଘୋଡ଼ ନିଦରେ

ମନତଳେ ଲିଭୁଥିବା ସଳିତା ଜଳାଇ

ଫମ୍ପା ଧ୍ୱନି ଫାଙ୍କିଦେଇ

ରକ୍ତରେ ଫୁଟୁଥିବା ଫୋଟକା ଫୁଟାଇ l

       


Rate this content
Log in