Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract

3  

Sarojini Mishra

Abstract

ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ

ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ

1 min
150



ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ଆହେ ଜଗବନ୍ଧୁ

ବନ୍ଧୁ ପଣ ଶିଖାଇଛ

ଗରିବୀ କେବେ ବନ୍ଧୁ ପଣ ପ।ଖେ

ବାଧକ ହୋଇ ରହିଛି ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ବୁଝିପାରେ ସଦା

ମନ ତଳ ସବୁ କଥା

ତୁଣ୍ଡେ ନ କହିଲେ ମୁହଁ ଦେଖି ବୁଝେ

ଅକୁହା ବେଦନା ବ୍ୟଥା ।


ସୁଦାମାଙ୍କ ସଙ୍ଗେ ତୁମର ବନ୍ଧୁତ୍ୱ

ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ସିଏ

ଅକୁହା କଥାରେ ଅସରନ୍ତି ଶଦ୍ଦ

ଲୁହରେ ସୂଚନା ଦିଏ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ଦୁଃଖ ସମୟରେ

ସର୍ବଦା ପାଖରେ ଥାଏ

ଯେମିତି କେଶବ ପାଣ୍ଡଵଙ୍କ ସାଥେ 

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଥିଲେ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ବନ୍ଧୁ ଭାବ ଜାଣି

ବ୍ୟଞ୍ଜନ ପରଶି ଦିଏ

ବନ୍ଧୁ ମହାନ୍ତିର କଥା ବା କାହାକୁ

ଅଗୋଚର ଅଛି ଭଲେ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ବନ୍ଧୁର ଭାବରେ

ତଲ୍ଲୀନ ଯେ ହୋଇଯାଏ

ହୃଦୟ ର ବନ୍ଧୁ ମାର୍ଗ ବି ଦେଖାଏ

ତୁମ ଗୀତା ଜ୍ଞାନ କହେ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ କରୁଣା ସିନ୍ଧୁ ହେ

ତୁମ ଭଳି ବନ୍ଧୁ ଟିଏ

ସ୍ଵାର୍ଥ ତ୍ୟାଗ କରି ସମ୍ମାନ ଆଡେଇ

ରଥରେ ସାରଥୀ ହୁଏ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ଜୀବନ ରଥକୁ

ସଦା ସୁ-ମାର୍ଗ ଦେଖାଏ

ଦେହ ନ ଥିଲେ ବି ବେହାତୀତ ହୋଇ

ଅନୁଭବ ଯେ ପରଶେ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ ମୋ କେଶବ

ମୋ ସୁଖ ଦୁଃଖ ସମର୍ପେ

କହିବା ଆଗରୁ ବିପଦ ଭଞନ

ବିପଦ ଯେ ଟଳି ଯାଏ ।


ହୃଦୟର ବନ୍ଧୁ ହେ ଦୀନ ବାନ୍ଧବ

ବନ୍ଧୁ ହୋଇ ରହି ଥାଅ

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ମହାର୍ଘ ଭାବନା

ମନରେ ଜଗାଉ ଥାଅ ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract