Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bunee Tripathy

Others

3  

Bunee Tripathy

Others

ହେ ପ୍ରକୃତି

ହେ ପ୍ରକୃତି

1 min
143



ହେ ପ୍ରକୃତି

ତୁ ସୁନ୍ଦର, ସର୍ବଂସହା

ଘାତକ ପ୍ରତିଘାତ ଭିତରେ ବି

ତୁ ବାନ୍ଧିରଖିଛୁ ସଭିଙ୍କୁ

ତୋର ସେହି ସ୍ନେହର

ପଣତ ତଳେ।


ତୁ ତ ଜନନୀ,ମମତାମୟୀ

ତୃଷାର୍ତ୍ତର ତୃଷ୍ଣା ନିବାରିବା ପାଇଁ

ମେଲି ଦେଇଛୁ ନଦୀ, ହ୍ରଦ,ସାଗର।

ତୁ ପୂଣ୍ଯଗର୍ଭା

ସାଇତି ରଖିଛୁ ରତ୍ନର ଭଣ୍ଡାର

ସଭିଙ୍କୁ କରିବାକୁ ଖୁସି

ବେଳେବେଳେ ବଳିପଡୁ

ସ୍ଵାର୍ଥର ଦାନବ ହସ୍ତରେ

ହସିହସି ମସିହାରୁ

କାଳର ଚାବୁକ ପ୍ରହାର ।


ହେଲେ ଆଜି କିମ୍ପା ଉତକ୍ଷିପ୍ତା

କରାଳ ବଦନେ ମାଡିଆସୁଛୁ

ଗ୍ରାମଗୁଡିକୁ ଏ ମେଦିନୀ

ବାତ୍ୟାର ରୂପ ନେଇ

ରଚିବାକୁ ତାଣ୍ଡବ

ରଣକ୍ଷେତ୍ର କରିଛୁ ପ୍ରସ୍ତୁତ

ଦଶଭୁଜା ରୂପ ଧରି

ପବନ, ବର୍ଷା, ଘଡଘଡି, ବିଜୁଳି କୁ

କରିଅଛୁ ଅସ୍ତ୍ର ।


ତୋ ଉଗ୍ର ରୂପରେ ଆଗେ

ଅସହାୟ ଏ ମଣିଷ ଜାତି

ବରଗାଁ ପତ୍ର ପରି 

କରୁଅଛି ନିରନ୍ତର

ଶୁଣି ତୋର ଆଗମନର ବାର୍ତ୍ତା

ତିନି ଲୋକ ଭେଦି

ଥିବା ତୋ ନୟନୁ

ନିର୍ଗତ ହେଉଅଛି ଅଗ୍ନି

ସତେକି ନିମିଷକେ

ଗ୍ରାସିବ ପୃଥିବୀ ।


ହେ ଜନନୀ,

କ୍ଷାନ୍ତ ହୁଅ

ପୁଞ୍ଜିଭୂତ ଦୁଃଖକୁ

ଅଜାଡ଼ି ଦିଅନି

ଅଣ୍ଡା ମଣିଷ ଉପରେ

କଷ୍ଟ ଅର୍ଜିତ ଧନକୁ

କ୍ଷଣିକ ରେ କରୁନାହଁ ପଦାଘାତ

କେତେ ବା ସହିବ

ବନ୍ୟା, ବାତ୍ୟା ର ତାଣ୍ଡବ

ମେରୁଦଣ୍ଡ ପଡ଼ିଲାଣି ଲଇଁ

ବୋଝ ଉପରେ ଦିଅନାହିଁ

ଲଲିତା ବିଡାକୁ

ଶାନ୍ତ ହୋଇ ଫେରିଯାଅ

ଶାନ୍ତିରେ ମାରୁ ସେ ନିଶ୍ବାସ ।


Rate this content
Log in