Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Others

3  

Niranjan Mishra

Others

ଘଟଗାଁ ରାଣୀ ମାଆ ତାରିଣୀ

ଘଟଗାଁ ରାଣୀ ମାଆ ତାରିଣୀ

2 mins
131


ଘଟଗାଁ ରାଣୀ ମାଆ ତାରିଣୀ ।

ସିନ୍ଦୂର ମଣ୍ଡିତ ନଡିଆ ରାଣୀ ।୧।


ଶାଳଗଛ ମୂଳେ ଆସ୍ଥାନ ତୋର । 

ସଙ୍କଟ ତାରିଣୀ ମାଆ ମୋହର ।୨।


ବିପଦେ ଡାକିଲେ ଶୁଣୁ ତୁ ମାଆ ।

ସନ୍ତାନଙ୍କୁ ତୋର ହେଉ ତୁ ସାହା ।୩।


ମନ୍ଦାର ମାଳରେ ଶୋହେ ତୋ ଗଳା ।

ଭକତ ହୃଦୟ ଗଳାର ମାଳା ।୪।


ଭକତ ଡାକଇ ଦୂରରେ ଥାଇ ।

ନଡ଼ିଆଟିଏ କେ ଦିଏ ପଠାଇ ।୫।


ମାନସିକ ତାର କରୁ ପୂରଣ ।

ଦରଶନେ ତୋର ତୋଷେ ପରାଣ ।୬।


ତୋ ନାମ ଧରିଲେ ନଥାଏ ଭୟ । 

ଅଭୟଦାୟିନୀ ଜୟ ମା ଜୟ ।୭।


କେନ୍ଦୁଝର ରାଜା ଗୋବିନ୍ଦ ଭଞ୍ଜ ।

ଭକତ ତୋହର ହେଲୁ ମା ସଜ ।୮।


କାଞ୍ଚି ଜୟ କରି ତତେ ଆଣିଲେ ।

ଗଜପତିଙ୍କୁ ତତେ ସମର୍ପିଲେ ।୯।


ନିଜ ରାଇଜକୁ ଚଳିଲେ ରାଜା। 

ମନେ ମନେ ତତେ କରନ୍ତି ପୂଜା ।୧୦।


ନିତ୍ୟ ଦର୍ଶନ ପିପାସା ବଢିଲା ।

ଗଜପତିଙ୍କୁ ସ୍ୱପ୍ନାଦେଶ ହେଲା ।୧୧।


କହିଲୁ ଗୋବିନ୍ଦ ଭକତ ମୋର ।

ତା ସଙ୍ଗତେ ଯିବି ମୁଁ କେନ୍ଦୁଝର। ୧୨।


ସର୍ତ୍ତ ରଖିଲୁ ଗୋବିନ୍ଦଙ୍କ ସହ ।

ଯିବି କେନ୍ଦୁଝର ନାହିଁ ସନ୍ଦେହ ।୧୩।


ଘୋଡାରେ ତୋ ପଛେ ଚଳିବି ମୁହିଁ ।

ପଛକୁ କେବେ ତୁ ଚାହିଁବୁ ନାହିଁ ।୧୪।


ପଛକୁ ଚାହିଁଲେ ହେବି ପଥର ।

କହିଲୁ ଗୋବିନ୍ଦ ଚଳ ସତ୍ୱର ।୧୫।


ଗୋବିନ୍ଦ ଭଞ୍ଜ ଚଳିଲେ ଅଶ୍ୱରେ। 

ତୁ ଅଶ୍ୱେ ଚଳିଲୁ ତାଙ୍କ ପଛରେ ।୧୬।


ରୁଣୁଝୁଣୁ ତୋ ପୟର ନୂପୁର ।

ଶବଦ ଶୁଣନ୍ତି ସେ ନୃପବର ।୧୭।


ମାୟା ରଚିଲୁ ତୁ ଶାଳ ବଣରେ ।

ନୂପୁର ଶବ୍ଦ ନ ପଡେ କର୍ଣ୍ଣରେ ।୧୮।


ପଛକୁ ଚାହିଁଲେ ଗୋବିନ୍ଦ ରାଜା ।

ପଥର ହୋଇ ତୁ ପାଇଲୁ ପୂଜା ।୧୯।


ଶାଳ ବଣର ପ୍ରେମରେ ପଡିଲୁ ।

ଶାଳ ଗଛମୂଳେ ପୂଜା ପାଇଲୁ ।୨୦।


ନିତି ନିତି ତୋର ଦର୍ଶନ ପାଇଁ । 

ଗୋବିନ୍ଦ ଆସିଲେ ଅଶ୍ୱ ଆରୋହୀ ।୨୧।


କଥା ରହିଗଲା କାଳ କାଳକୁ । 

ଦେହୁରୀ ପୂଜନ କରେ ତୁମକୁ ।୨୨।


ବ୍ରାହ୍ମଣ ପୂଜକ ମିଳିଲେ ନାହିଁ ।

ଦେହୁରୀ ପୂଜିବ କହିଲୁ ତୁହି ।୨୩।


ଘୃତଘଡି ବାନ୍ଧି ଶାଳ ଗଛରେ ।

ପୂଜା ପାଇଲୁ ତୁ ଶାଳ ମୂଳରେ। ୨୪।


ସୁନ୍ଦର ମନ୍ଦିର ଏବେ ହୋଇଛି ।

ତାରିଣୀ ମା ଶାଳମୂଳେ ବସିଛି ।୨୫।


ନଡ଼ିଆରେ ପ୍ରୀତି ଭାରି ତାହାର ।

ନଡିଆ ଆସେ ହଜାର ହଜାର ।୨୬।


ଭକତ ମନେ ମାନସିକ କରି ।

ନଡିଆ ପଠାଏ ଗାଡିରେ ଧରି ।୨୭।

ତାରିଣୀଙ୍କୁ ଦେବ ନଡିଆ ନେଇ ।

କହିଲେ କେହି ମନା ନକରଇ ।୨୮।


ବସ୍ତା ବସ୍ତା ହୋଇ ଆସେ ନଡିଆ ।

ଭଙ୍ଗା ହୋଇ ପୂଜା ହୁଅଇ ତାହା ।୨୯।


ଘଟଗାଁ ଆସି ଭକତ ଜନ ।

କରନ୍ତି ମାଆଙ୍କର ଦରଶନ ।୩୦।


ସଭିଙ୍କୁ କରୁଣା କରନ୍ତି ମାଆ ।

ଆପଦେ ବିପଦେ ହୁଅନ୍ତି ସାହା ।୩୧।


ଚଇତି ପରବ ପଣା ସଂକ୍ରାନ୍ତି ।

ସାତଦିନ ଧରି ପାଳନ୍ତି ଏଥି ।୩୨।


ସୁନାବେଶରେ ମାଆ ଦରଶନ ।

କରି ଭକତେ ହୁଅନ୍ତି ପ୍ରସନ୍ନ ।୩୩।


ଘଟଗାଁ ରାଣୀ ମାଆ ତାରିଣୀ ।

ଚରଣ ତଳେ ତୋ କରେ ଦୟିନୀ ।୩୪।


ମନ ମୋର ତୋର ପାଦରେ ଥାଉ ।

ତୋ ପଣତ କାନି ମୋ ଶିରେ ରହୁ ।୩୫।


ଅଭୟା ବରଦା ସଭିଙ୍କୁ ହୁଅ ।

କରୁଣା କଣା ମା ସଭିଙ୍କୁ ଦିଅ ।୩୬।



Rate this content
Log in