Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Tragedy Inspirational

4  

Ajit Kumar Raut

Tragedy Inspirational

ЁЯОВрмПрмдрнЗ рморм┐рмарм╛ рмХрмерм╛ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрмБЁЯОВ

ЁЯОВрмПрмдрнЗ рморм┐рмарм╛ рмХрмерм╛ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрмБЁЯОВ

1 min
185



 

рм╕рморм╕рнНрмдрнЗ рмбрм╛рмХрмирнНрмдрм┐ рмдрморнЗ рммрм▓рм┐ рморнЛрмдрнЗ


рмПрм╣рм╛рм░рмд рморнВрм▓рнНрнЯ рмирм╛рм╣рм┐рмБ,


рмдрморнЗ рмпрнЗрммрнЗ рмормдрнЗ рмдрморнЗ рммрм▓рм┐ рмХрнБрм╣


рмПрмдрнЗ рморм┐рмарм╛ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрмБ?


рмХрнЗрмЙрмБ рмЖрммрм╢рнНрнЯрмХ рмкрнВрм░рмг рмирм┐рмормирнНрмдрнЗ


рмХрм╣рнБрмЕрмЫ рмдрморнЗ рмдрморнЗ


рмЧрнДрм╣ рмХрм╛рм░рнНрмпрнНрнЯ рмкрм╛рмЗрмБ рмпрм╛рм╣рм╛ рмЖрммрм╢рнНрнЯрмХ


рм╢рнАрмШрнНрм░ рмХрм╣рм┐ рмжрм┐рмЕ рмдрморнЗ?


рмкрм┐рм▓рм╛ рмкрмврнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмжрнВрм░ рм╢рм╣рм░рм░рнЗ


рморм╛рм╕ рмкрнБрм░рнА рмЧрм▓рм╛ рмПрммрнЗ,


рмЯрмЩрнНрмХрм╛рм░ рммрнНрнЯрммрм╕рнНрмерм╛ рм╣рнЛрмЗ рмкрм╛рм░рм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ


рмХрм┐ рмХрм░рм┐рммрм╛ рмХрм╣ рмПрммрнЗ?


рмдрморнЗ рмдрморнЗ рммрм▓рм┐ рмХрм╣рнБ рмерм╛рмЕ рмпрнЗрммрнЗ


рмбрм╝рм░ рморм╛рмбрнБрмерм╛рмП рмормдрнЗ,


рмХрнНрм╖рнАрм░рм░ рмкрмЗрм╕рм╛ рмжрнЗрмЗ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмПрммрнЗ


рмХрм┐ рмХрм╣рнБрмЫрнБ рмХрм╣ рмПрммрнЗ?


рмЧрм░рм┐рмм рм╕рмВрм╕рм╛рм░ рмЕрмдрм┐ рмнрнЯрм╛рммрм╣


рммрнБрмжрнНрмзрм┐ рмжрм┐рм╢рнБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрм┐рмЫрм┐,


рмнрмЙрмгрнАрм░ рмЭрм┐рмЕ рмЖрм░ рморм╛рм╕рнЗ рммрм┐рмнрм╛


рммрнБрмжрнНрмзрм┐ рмдрнБрморнЗ рмжрм┐рмЕ рмХрм┐рмЫрм┐?


рм╕рморм╕рнНрмдрнЗ рмбрм╛рмХрмирнНрмдрм┐ рмдрморнЗ рммрм▓рм┐ рморнЛрмдрнЗ


рмПрм╣рм╛рм░рмд рморнВрм▓рнНрнЯ рмирм╛рм╣рм┐рмБ,


рмдрморнЗ рмпрнЗрммрнЗ рмормдрнЗ рмдрморнЗ рммрм▓рм┐ рмХрнБрм╣


рмПрмдрнЗ рморм┐рмарм╛ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрмБ?



Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Tragedy