Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dambarudhar Bag

Inspirational

0.7  

Dambarudhar Bag

Inspirational

ଧନ୍ୟ ତୁମେ ଭାଇ ବୀର ସୈନିକ

ଧନ୍ୟ ତୁମେ ଭାଇ ବୀର ସୈନିକ

2 mins
6.7K


ଧନ୍ୟ ଭାଇ ତୁମେ ବୀର ସୈନିକ

ତୁମକୁ କୋଟି ପ୍ରଣାମ ।

ମୋ ଭାରତ ମାଆ ଝୁରୁଛି ତୁମକୁ

ଦେଉଛି କୋଟି ସଲାମ।

ପୁଣ୍ୟମୟୀ ସେହି ବୀର ପ୍ରସବିନୀ

ମୋ ପୁଣ୍ୟ ଭାରତ ମାଆ ।

ତା'କୋଳ ଜନମି ବଡ ହେଲା ପରେ

ରଖିଲ ତାଙ୍କରି ନାଆଁ।

ହେ ବୀର ସନ୍ତାନ ତୁମେ ଏ ଦେଶର

ତୁମେ ଯେ ଅମୃତ ସୃଷ୍ଟି ।

ତୁମ ପାଇଁ ଆଜି ଗର୍ବ କରୁଅଛି

ଆମ ଏ ଭାରତ ମାଟି ।

ଧନ୍ୟ ତୁମ ଶକ୍ତି ଅସୀମ ସାହାସ

ଧନ୍ୟ ପୁଣି ତୁମ କର୍ମ ।

ସେବା ଯତ୍ନ ତୁମ ଏ ମାଟିର ପାଇଁ

ସତେ କି ତୁମର ଧର୍ମ ।

ଧନ୍ୟ ତୁମ ସେବା ଧନ୍ୟ ତୁମ ତ୍ୟାଗ

ଧନ୍ୟ ତୁମ ବଳିଦାନ ।

ଏ ଦେଶ ମାଟିର ବୀର ସନ୍ତାନ

ତୁମେ ଅମୂଲ୍ୟ ରତନ।

ଶାଶ୍ଵତ ପବିତ୍ର ତୁମେ ଆହେ ବୀର

ଏ ଦେଶେ ଲଭିଲ ଜନ୍ମ ।

ତୁମ ପାଇଁ ଆଜି ବିଶ୍ଵ ଦରବାରେ

ଭାରତ ମୋର ମହାନ ।

ଗର୍ବ ଓ ଗୌରବ ଆମ ଭାରତର

ତୁମେ ହେ ଅମ୍ଲାନ ଜ୍ୟୋତି।

ତୁମ ବିନା ସବୁ ଚିର ଅନ୍ଧକାର

ହୋଇ ଯାଇପାରେ କ୍ଷିତି।

ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନ କୋଟି ଜନତାର

ତୁମେ ଅମୃତର ଧାରା ।

ତୁମ ପାଇଁ ସ୍ବର୍ଗ ସୁଖେ ବାସ ଆମ

ହସେ ଏ ଜଗତ ସାରା ।

ତ୍ୟାଗ କରି ତୁମେ ନିଜ ଘର ଦ୍ବାର

ପିତା ମାତା ଯେ ସନ୍ତାନ ।

ବନ୍ଧୁ ସଖା ସାଥେ ଆତ୍ମୀୟ ସ୍ଵଜନ

ନ ଦେଖ ପତ୍ନୀ ବଦନ ।

ହେ ବୀର ସନ୍ତାନ ପୁଣ୍ୟ ଭାରତର

ଧନ୍ୟ ତୁମ ନର ଜନ୍ମ ।

କେଉଁ ପୁଣ୍ୟ ବଳେ ଏ ଧରା ବକ୍ଷରେ

ନେଲ ସୈନିକ ଜନମ।

ମନେ ପକାଇଲେ ଦେଶ ସେବା ତୁମ

ମନ ହୁଏ ଶିହରଣ।

ଅଶ୍ରୁ ଧାର ଧାର ବହିଯାଏ ପୁଣି

ବିକଳ ହୁଏ ଏ ମନ।

ସଲାମ୍ କରୁଛି ତୁମକୁ ମୁଁ ଆଜି

ତୁମ ଦେଶ ସେବା ଦେଖି ।

 ହସି ହସି ତୁମେ ବଳିଦାନ ଦିଅ

ଏମାଟିକୁ ରଖି ସାକ୍ଷୀ।

ଶ୍ରୀ ଡମ୍ବରୁଧର ବାଗ, ଗ୍ରାମ -ଚପ୍ରିଆ, ବ୍ଲକ -ଗୋଲାମୁଣ୍ଡା, ଜିଲ୍ଲା -କଳାହାଣ୍ଡି । ଭ୍ରାମ୍ୟଭାଷ -


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational