Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance Tragedy

3  

Bijay Prusty

Romance Tragedy

ବ୍ୟଥା ଏମିତି ଆସେ

ବ୍ୟଥା ଏମିତି ଆସେ

1 min
178



ଜହ୍ନକୁ ମାଗିଲି ଜୋଛନା ଟିକିଏ

ଚାଲିଗଲା ମୋତେ ଛାଡି

ବାଆକୁ ମାଗିଲି ଫୁଲର ସୁରଭି

ତୋଫାନ ଆସିଲା ମାଡି I

ଦିନର ଆଲୁଅ ଦେଖିବା ପାଇଁକି

ଯେବେଳେ ଖୋଲିଲି ଆଖି

ଆଲୁଅ ବଦଳେ ଅନ୍ଧାର ଘୋଟିଲା

କିଛି ପାରିଲିନି ଦେଖି I

ଲୁହର ଠିକଣା ପାଇଗଲି ଯେବେ

କୋହରେ ଭରିଲା ଛାତି

ଆଖିଲୁହ ସବୁ ଓଠ ପିଇଗଲା

ଲୁଚିଗଲା ଜହ୍ନରାତି I

ମଳୟର ଛୁଆଁ ଖୋଜିଲା ହୃଦୟ

ମିଳିଲା ଛାତିଏ କୋହ

ମନ ଖୋଜୁଥିଲା ପ୍ରୀତିର ଫଗୁଣ

ମିଳୁଥିଲା ଖାଲି ଲୁହ I

କେମିତି କହିବି? ଜହ୍ନକୁ ଯେବେଳେ

ଦେଖିଲି ପୁରାଇ ଆଖି

ସିଝିଗଲା ମୋର କଅଁଳ ହୃଦୟ

କେହି ନଥିଲେ ମୋ ସାକ୍ଷୀ I

       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance