Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ବିଷ ବଳୟ

ବିଷ ବଳୟ

1 min
6.9K



ହୁ ହୁ ହୋଇ ଜଳି ଚାଲିଥି୍ବା,

ହଠାତ୍,

ମେଘ,ବର୍ଷାପରେ ବିଜୁଳିର ଆଘାତରେ ଗଛଟିଏ,

ତାରି ଅନ୍ତରଦାହ କିଏ ? ବା ଜାଣିବ,

କିଛି କ୍ଷଣ ଭିତରେ

ନିଆଁ,ଧୁଆଁ,ପାଉଁଶ

ତାରି ବିରାଟ କାୟାର

ଅବଶେଷ,

କିଏ କହିବ ତା କାହାଣୀ

ବଞ୍ଚିବା,ଜଳିବା ରେ ହିଁ ,କଣ ? ସୀମିତ ଜୀବନର ତତ୍ବ,

ବିଷ ବଳୟ ଛଡା କିଛି ନୁହେଁ

ଯେତେ ସବୁ ଏଠି

ସମ୍ପର୍କ ରକ୍ତର

ଛଳନା,ନାଟକ,ଅଭିନୟ,

କୁତ୍ରିମତା,

କାର୍ପନ୍ୟତାରେ ବାହାରୁଥିବା ଟିକକ ହସ

ଶ୍ବାନ ଠାରୁ ହୀନ

ଡାକୁ

ତୁ ନିଜକୁ ମଣିଷ-----------!

©®କାଶ୍ୟପ,ରାୟଗଡା ।


Rate this content
Log in